![]() |
|
Visa resultat för omröstning: Är du intresserad av Kalisperalinnen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
32 | 80.00% |
Nej |
![]() ![]() ![]() ![]() |
8 | 20.00% |
Antal röster: 40. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
||||
|
||||
![]()
Jag kan tänka mig att köpa kalimeralinne i svart och kalisperalinne i svart.
Mvh Ann |
|
|||
|
|||
![]()
Du ska se Janne att hela "felleveransen" går åt ändå!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
O jag kan köpa ett att ge bort.Tyvärr finns de inte i min storlek.
|
|
||||
|
||||
![]()
Vill beställa ett svart linne strl L, hur fyller jag i det?? Finns ju bara de blå linnena..
|
|
|||
|
|||
![]()
Om du läser från början så står det att de svarta linnena som kommit är feltryckta,men vi försöker övertala Janne att få köpa dessa ändå...kan va snyggt med svart Kalimera också..
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jasså? Det var inte klart om han ville sälja dem ändå??? Men dessa linnen kommer bli en raritet. Feltryckta linnen....ni vet väl vad eftertraktade de felvända tiokronan blev....
![]() Men var lite sugen att beställa en large svart, eller dröjer det länge innan de kommer i XL??? Fast vilken färg blir det då?? Bara blå eller svarta med??? |
|
||||
|
||||
![]()
Jag kan också tänka mig att beställa ett svart "kalimera" linne i S...jag röstade för svarta Kalimera-linnen vid första omröstningen så då får jag ju det jag önskade
![]() Malin - 21dagar 11 timmar 20 min.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag kan också tänka mig svart Kalimeralinne
![]() Riitta ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
och jag med!! vill jättegärna ha ett kalimeralinne i svart!
|
|
||||
|
||||
![]()
Kom igen, Janne! Låt bli att reklamera sändningen och låt oss köpa de feltryckta linnena!
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ingen som fått fel färgbad och blivit grön? Den köper jag i så fall direkt.
![]() Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Jag köper GÄRNA ett svart Kalimera-linne!!!
Carina |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för er respons. Jag behåller de svarta Kalimeralinnena.
![]() Finns nu att köpa, länk ligger på förstasidan. OBS. Kalisperalinnen kommer fredagen den 4 maj. Den som är intresserad kan göra en intresseanmälan här... Senast redigerad av Kalimera den 2007-04-26 klockan 08:18. Anledning: Tillägg |
|
|||
|
|||
![]()
Beställt!!!
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Instämmer!
![]() Nu har jag tre kalimeralinnen till sommaren... ![]() Lissi -som lurar på Kalisperlinne också |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Janne!
![]() Halva ryggan kommer vara full med Kalimera-och Kalisperatröjor när jag åker till Grekland ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Idag kom mitt svarta Kalimera-linne! Lika mjukt och skönt som det blå! Tack, Janne!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mitt kom också i dag
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu har vi äntligen fått in svarta KALISPERA-linnen! Länk till beställning finns på förstasidan. Tänk på att all försäljningen upphör den 28 maj. Först till kvarn gäller.
|
![]() |
|
|