![]() |
|
Visa resultat för omröstning: Vad gör du under siestan? | |||
Ligger på stranden |
![]() ![]() ![]() ![]() |
32 | 29.09% |
Sitter på taverna |
24 | 21.82% |
Sover på rummet |
19 | 17.27% |
Vilar på rummet |
17 | 15.45% |
Annat |
18 | 16.36% |
Antal röster: 110. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
||||
|
||||
![]()
Mellan 12-14 befinner jag mig oftast i min trädgård och sitter bara
![]() ![]() Camilla som längtar till Grekland |
|
|||
|
|||
![]()
På vintern passar jag på att arbeta i trädgården eftersom det är ända stunden på dagen jag får arbeta i fred.Sommaren,då går jag in vid 11 och gör allt möjligt inkl en skön kaffepaus i en skön fotölj för att återigen gå ut någon gång mellan 17-18.
Agda |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Stranden eller den varma hyrbilen och då på väg till en strand
![]() Martinifk |
|
||||
|
||||
![]()
Vid 12 tiden går man ned till någon trevlig taverna och äter förstärkt frukost, man har ju "just" vaknat
![]() ![]() ![]() ![]() Tiden är för dyrbar att ha siesta, eller hur ![]() Ojojoj va jag ska må gott i Grekland, synd bara att man behöver en veckas semester när man kommer hem för att kurera sig igen. Trot den som vill ![]() MVH Yeasou ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Enda skillnaden är att det finns lite "se och göra" insprängt i schemat ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() MVH Yeasou ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi kommer ner till stranden vid 1-tiden!! Så där ligger vi och solar och badar... när ni andra har siesta!! ...Hi,hi..
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Är på stranden o solar, badar o njuter av värmen
![]() Maggan ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Olika, t ex sitter på balkongen, är ute och promenerar, reser runt på ön osv. Det händer att jag solar och badar också, men för det mesta inte.
|
|
|||
|
|||
![]()
Jo lite varierar det nog, men medhavda parasoll gör stranden till ett förträffligt ställe! Både för en slummer och att inta medhavd mat och dryck inunder. Ett dopp däremellan? Ja tack!
Siesta "nummer två" brukar ägnas till dusch och allmän tillfixning. Därefter om skugga finns, gärna en stunds läsning eller lite kortspel på terass/balkong. Några goda oliver och ett glas rött/Mythos är inte heller dumt som aptitretare. Inger Senast redigerad av Ingerp den 2006-05-22 klockan 17:54. |
![]() |
|
|