![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Plori Studios. Härlig utsikt över nejden
![]() Citat:
![]() Fick förresten lokal prisuppgift på 28€ med en bulle till Egiali, så det ligger nog därikring /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Ser fram emot en utsiktsbild.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jösses vilket flott ställe!
När jag tittar på deras egen web så ser jag att det är just den delen av Tholaria där jag gick en vända i torsdags. Så himla fint. Jag lite besatt av halvt eller helt förfallna hus och det fanns många där, så vackra murar. Tror att ni kommer att bo sagolikt vackert där, med utsikt ner över den vackra dalen. Och skriande åsnor runt hörnet. Det måste du berätta om sedan. ![]() Citat:
Apropå taxi förresten: nu när jag var där fanns en enda taxi i Egiali (det kan nog finnas fler senare i säsongen). Mina vänner behövde utnyttja den ibland men det var lite besvärligt, han var svår att få tag i och tjurig att ha att göra med. En kväll var han extra svår att få tag i, han svarade inte, till slut bad mina vänner en bartender att försöka ringa. Efter några samtal fick de beskedet: He's in Naxos ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Så roligt "Wolfen" att ni ska bo i Tholaria den helt otroligt charmiga och genuina byn..
![]() lagom promenad ner och och ta ett dopp i Egiali eller ännu bättre att gå till Levrossostranden. Sen att gå vandringsleden mellan Tholaria och Langada är helt underbart. .hoppas ni har möjlighet att göra det! . Ser också fram emot en utsiktsbild från Ert boende, vore trevligt!.. ![]() Trevlig resa till fina Amorgos!!.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, det ska bli spännande och annorlunda.
![]() /Netwolf |
![]() |
|
|