![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag har varit på dagstur bara från Skopelos, men skulle gärna åka en semester till Alonissos och Skyros i kombination.
Nu blev ju resmålet snabbt bestämt för årets resa i alla fall ![]() Än en gång grattis! Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Åh så roligt!
Grattis! // KR |
|
|||
|
|||
![]()
Jag har aldrig varit där men skulle gärna åka dit, alltid intressant att prova en ny ö!..
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack igen! Ja, roligt att vinna! Har spelat på lotto i många år på samma rad, men där trillar bara småvinster in (än så länge
![]() ![]() Jag såg på Panorama Greklands hemsida att de hade dragit vinnarna på inträdesbiljetten, så gå in där och kika om ni har vunnit nåt! *håller tummarna för er skull! * ![]() Citat:
![]() ![]() Glada hälsningar till er allihopa! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis till vinsten. Nu ska jag genast gå in och kolla om jag nu har spart lappen med numret på.
Trevlig resa ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Har varit på Alonnissos på våren och senare.Om du gillar att vandra så rekomm.jag maj då det är lite kalt i vattnet.September är den månaden som man kan njuta av bad på dagen och vandringar på eftermiddagar om man orkar. Lycka till fr.kepa som var på mässan ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Oops!! Undrar om jag har inträdesbiljetten kvar? Klistrade fast den på plastkassen ...
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Letar kepa ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Grattis Helena!!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack Yanna..vi vann inget..men har inte gett upp hoppet..fanns ju många tävlingar.
|
|
||||
|
||||
![]()
Et s t o r t GRATTIS fra meg og, Helena S
![]() - og du kan g l e d e deg til å besøke Alonissos, virkelig en h e r l i g øy ![]() |
![]() |
|
|