![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jeg fandt dette foto. Kan de være et af disse studios?
På huset til venstre står der Sofia og til højre er det Galini. Jeg ser, at begge findes på Booking.com, hvis du vil se nærmere. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Huset ligger mellan detta ställe och busstation någonstans. |
|
|||
|
|||
![]()
Vad trevligt , vars ska ni bo?
Blir kanske Naxos, Amorgos för oss, alternativt är att bara åka till santorini! |
|
||||
|
||||
![]()
Åtta dar hos Effi o Vggelis, Agios Prokopios på Naxos i slutet av maj. Åtta dar sista dagarna i maj och första dagarna i juni på AAmorgos.. På Titika naturligtvis. Vi fastnade för Titika i höstas. En solnedgång över havet där kan man inte missa!
Birgitta. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Får se om jag kan ta ledigt annars får de bli efter sommaren! |
|
||||
|
||||
![]()
Detta foto är taget nära bussparkeringen (tror jag) och frun pekar på det rum vi bodde i, kan detta vara till någon hjälp? Det borde vara nära det ställe du söker...
Senast redigerad av ErOg den 2014-02-03 klockan 10:59. |
|
|||
|
|||
![]()
Precis , där ser man bilarna på parkeringen, men de är svårt att se vilket hus de var, alla hus ser ju exakt likadana ut :S
|
|
||||
|
||||
![]()
Husen på den tidigare bilden tror jag är de längst till vänster och kortet taget ungefär från "vårt" hotell...
|
|
|||
|
|||
![]()
Kan det vara Studio Anna du menar?
Rummet på bilden påminner väldigt mycket om rummen jag tittade på idag när jag letade studio på nätet i Katapola. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Kan det ha varit här du bodde? http://greecekalotaxidi.blogspot.gr/...o-stay-in.html Yanna |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - der bodde vi, første gang vi var på Amorgos, i 1996! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Yanna - som bodde på Pension Amorgos i maj 1996! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() - det var d e r vi bodde ![]() ![]() Vi var der i sept/okt ![]() |
![]() |
|
|