![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Sen fick vi INTE trycka på någon annan knapp än den oranga knappen. Fjärrisen var inställd på 24 gr
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Charterarrangören i det här fallet Apollo är ansvarig för att informationen på hemsidan är korrekt och att skylla på att den inte är uppdaterad som reseledaren gjorde visar bara på kompetensbrist. Stå på er och kräv er rätt.
Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Fått svar från Apollo nu. Dom skriver att det ingår i dubbelrummen men i lägenhet ingår det inte. Så stod det INTE när jag bokade. Det ändrade dom igår.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Bra att ni fick pengarna tillbaka! Vi ska bo på panormos from söndag men har dubbelrum. Vet ni om det finns wi-fi i rec. eller kanske även på rummen? Inget jag förväntar mig iom hotellstandarden (men den kanske är bättre än man tror?) men bra att veta.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kan ju skriva att för två år sen när min dotter o ag bodde på detta hotel, fick jag även då för mej att det var gratis med ac, och då hade vi ett väldigt enkelt dubbelrum bara.
Kvällen innan vi skulle hem kommer tanten o sa att vi skulle betala 20 euro, blev lite ställd men jag betalade o har inte tänk mer på det. Så nu förväntade vi oss att tanten skulle hinna ikapp oss och begära pengarna för ac-n, men icke. Blev lite förvånade, för vi hade tänkt att betala o ta det med Apollo på måndag. Så det var ju bra, men jag blev lite ställd, kan det vara så att reseledaren jag pratade med , hörde av sig till Apollo, som ändrade sidan, OCH hörde av sig till ägaren av Apollo, som inte skulle begära pengar av oss gäster för ac.n..... Nu blev jag analyserande ![]() ![]() Nästa resa blir 1 sep, till Naxos då förstås ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Det var ett antal år sedan jag var på Naxos. Skulle gärna få lite info om hemresan: Hur tidigt blev ni hämtade och hur länge fick ni vänta på flygplatsen? Har ev. funderingar på att lämna ön en dag tidigare och övernatta på Santorini som en del på detta forum brukar göra för att slippa Alexander och väntetiderna ![]() Åker om två veckor, och längtar så det värker ![]() Eller om någon annan har lite info ![]() Senast redigerad av Calimero den 2012-07-22 klockan 11:31. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Det ska jag absolut göra.
Fick ni sitta på flygplatsen under hela väntetiden? |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Aegeon är ett trevligt familjedrivet hotell, undvik dock rum 1 som är ett mörkt fukt/mögelunket rum på gatunivå. Skulle kunna förstöra en hel semester även om man inte är en "hotellhängare". Efter byte till ett annat rum lyste solen igen ![]() Dock bör noteras att Wifi aldrig fungerade på hotellet under våra två veckor trots flera påpekanden. En bra sak är att dom har fri transfer till/från hamnen eller flygplatsen för dom som avstår från Apollos hemska transferupplägg. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Alltså Wi-Fi funkar i princip nästan aldrig på hotellen det står att det ska funka på.. Dom borde ju veta det, och kanske ska skriva "funkar ibland" ![]() Ah fri transfer... Vi är dom lite lata o tar alltid Apollo, man lixom bara hänger med ![]() Dom har ju börjat med fina färger till vilken buss man ska ta på Santorini nu ju ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Dom långa väntetiderna och skorven Alexander är skälen till eget upplägg av transfern. Jag trivs iofs på sjön i de flesta förhållanden, men frugan är inte lika exalterad
![]() |
![]() |
|
|