![]() |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Vi har också bott på Amaryllis och rekommenderar det varmt!
|
|
|
|||
|
|||
|
Vi ska åka till Karpathos för första gången och har genom Apollo bokat hotell Sound of the Sea.
Har något bott där och i så fall, hur var hotellet? Är det gångavstånd in till stan? Lena Senast redigerad av Lena i Göteborg den 2010-04-22 klockan 08:43. Anledning: Jag har funnit informationen jag sökte under en annan rubrik |
|
|
||||
|
||||
|
Hei Lena i Gøteborg,
Sound of the Sea er et fint sted å bo, stille og rolig og ikke langt å gå fra byen. Se på side 2, her er det en egen tråd om Sound of the Sea. |
|
|
|||
|
|||
|
Han Athanassi känner mej nog, men tyvärr så´hyr jag ej varken moppe bil eller cyckel längre av honeom, sist kanske 4-5 år sen ! Nuförtiden finns det en bättre och förmånligare "uthyrare" som jobbat som mekaniker hos Tanassi förut, Jannis ? Han har en bil, moppe, cyckelfirma mitt i Pigadia som heter "Millionbikes" dessutom i Amopi också ! Rekomenderar som varmast !
|
|
|
||||
|
||||
|
Det mesta på Karpathos är lugnt och litet i jämförelse med Pigadia
.Min favoritvariant är att bo i Pigadia och sen göra utflykter i princip varje dag med moped eller bil. Förra året bodde jag ett par nätter i en by på nordvästra delen av Karpathos. |
![]() |
|
|