![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Eftersom du landar tidigt på dagen Inkfish, ska du nog kunna ta dig till Sifnos samma dag.
Sifnos är en underbar ö! Vi var där för 4 år sedan och har sagt att vi ska dit igen någon gång. Och bo i väderkvarnen i Artemonas igen. Magnifik utsikt över Kastro! Carina |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
De där platserna kommer nog inte att bli svårsålda ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det var ju synd att man inte kan åka med dom tidigare än i April
![]() Hade gärna kommit till Aten i vinter. På sommaren är det ju åt fel håll för mig ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, fasen va gött. 3 tim till Aten från Gbg. Å bra flygtider var det med. Framme 1130, perfekt för att ta båt ut till öarana. Priset var inte fel heller, men de lär ju gå åt snabbt.
/Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()
Det var ju till och med så man kan börja fundera på att åka över Göteborg från Umeå. Vi har direktflyg till Göteborg så det blir inte så blodigt dyrt, sedan är det förstås övernattning både på väg upp och på väg ner men det blir det nästan alltid på Arlanda också. Om man bara visste vad man ska jobba med fram till nästa sommar så vore det ju inget problem.
Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för tipset! Detta är en bland flera fördelar med att vara medlem på Kalimera. Man får snabba och värdefulla tips.
Hustrun var inte svår att övertala och nu är det bokat. Gbg-Athen 2 veckor maj-juni för 1578 kr / person. Toppen ![]() Tack ![]() / ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vilken god nyhet! Men vilket flygbolag handlar det om ? Länken fungerar inte när jag klickar på den.
Smultron |
|
||||
|
||||
![]()
Det är Cityairline som börjar flyga till dessa nya destinationer. De flyger redan från Göteborg till en massa affärs resmål i Europa och är ett etablerat flygbolag.
Tobbe, som bor 4 mil från Landvetter |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi har också bokat! nästa sommar blir det Grekland i 3 veckor!!!!! Hade lite försmak i går på a la Greque!
|
|
||||
|
||||
![]()
Härligt med snabba tips och ökat tryck på lågprisflygen. Strax efter min bokning häromdagen med City Airlines Gbg-Athen i maj-juni för 1579 sek (resdag lördag) kunde jag konstatera att Cimber Sterling nu plötsligt erbjuder Köpenhamn-Athen för 1326 dkr = c:a 1860 sek (resdag söndag, obs! med i stort sett samma fina tider som City A.). När jag summerar min reskostnad inkl bilresa o parkering Gbg / Tåg Kph så blir kostnaden ungefär densamma.
Men du som har avsevärt bättre förbindelse till Kastrup än till Gbg, kolla in även Cimber Sterling! / ![]() |
![]() |
|
|