![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Gud vad ni är gulliga! Och vad IKEA varit aktiva sen jag emigrerade!!!
Jag har kollat på en serie husgeråd som heter Charm: Måttsats (dl etc) 5Kr Potatisskalare 9Kr Trattar 4 delar 9Kr Äggdelare 9Kr Vidare: Grunka Köksredskap 5 delar 29Kr Idealisk Vispset 2 delar 9Kr Idealisk Rivjärn 29Kr Skrapa Slickepott/urskarapare 9Kr Smaka Osthyvel 29Kr Kroken Bestickställ x2 19Kr/st Kroken S-krok x2 19Kr/st Kroken Kryddhylla 39Kr I MÅN AV UTRYMME! Kroken Stång x2 29Kr/st I MÅN AV UTRYMME de är 60cm långa men smala! Önskemål är svarta eller turkosa köksredskap i de fall man kan välja ![]() Tror dottern är fallen efter mig när det gäller petighet... Vissa saker kan vi hitta här, med stort tålamod och 3ggr dyrare. Jag har exempelvis sett osthyvlar en gång, strax efter att Wardakis tagit med sig en ![]() Ta nu inte i så ni spricker är ni snälla, om ni inte hinner med shopping så strunta i det! Kramar//Kikh P.s. Det är modern som betalar inköpen antar jag... |
|
|||
|
|||
![]()
Hej, jag bor i Xania, har för många grejor själv, kan dela med mig. Det finns också 2 Sekond hand- affärer i Xania. hör av er så kan vi träffas.
|
![]() |
|
|