![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag var i cykladerna förra året och på Smaos-Patmos-Fourni året innan samma tidsperiod. Kom hem till Sverige i mitten av juni och den senare resan var tre veckor och den första två. Upplevde inga som helst prisskillnader mellan dessa två resor. Exempelvis var boendet på Samos mycket prisvärt men maten där var genomgående inte lika prisvärd som den jag åt på Folegandros.
På Samos betalade jag 20 euro, Patmos 30(hög standard pool), Fourni 25 (havsutsikt)Santorini 20, Ios 20, Sikinos 20 (havsutsikt), Folegandros 25. Samtliga boenden var bra eller mycket bra och jag skulle kunna tänka mig att gärna bo där igen. Jag prutade inte på priset på något av ställena frånsett Sikinos där jag påpekade att jag som ensamresande brukade få bo lite billigare och då sänktes priset direkt med 5 euro. Eva Senast redigerad av Eva L den 2008-07-15 klockan 09:57. Anledning: stavfel |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Trist bara att grekerna inte kan fly sin egen ekonomi. De har det ganska besvärligt nu, helt säkert! Senast redigerad av spiro den 2008-07-16 klockan 01:37. |
![]() |
|
|