Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Hälsningar > Hälsningar direkt från Grekland

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #21  
Gammal 2007-06-15, 20:40
inkfishs avatar
inkfish inkfish är inte uppkopplad
 
Reg.datum: nov 2004
Inlägg: 8 500
Standard Sv: Karpathos direkt

Tror inte det. Men borde det inte ha gjort ont då? Det gjorde ju faktiskt inte det.

Och hur borde det kännas i dag om den är sprucken?
Svara med citat
  #22  
Gammal 2007-06-15, 20:49
Elisabets avatar
Elisabet Elisabet är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Umeå
Inlägg: 5 566
Standard Sv: Karpathos direkt

Citat:
Ursprungligen postat av inkfish Visa inlägg
Tror inte det. Men borde det inte ha gjort ont då? Det gjorde ju faktiskt inte det.

Och hur borde det kännas i dag om den är sprucken?
Det gör väldigt ont för en del och känns nästan inte alls för andra. Vanligast är att det gör ondast strax INNAN den spricker, det är ju då det tycker som värst. Efteråt känns det ingenting längre, då har ju vätskan/varet runnit ut och pressar inte ut trumhinnan längre.

Min ena trumhinna sprack en gång och det gjorde mest ont strax innan, men ändå inte så ont att jag trodde den skulle spricka. En öronläkare har sedan sagt att jag har tre ärr på trumhinnan så det måste ha skett två gånger till utan att jag förstått det. Märkte inte om/att det kom var de gångerna.
Dottern hade en gång när hon var liten väldigt ont på kvällen, och vi skulle gå till läkare nästa morgon, men då hade hon inte ont längre och det hade blivit en gul fläck på kudden. Men hon vaknade aldrig under natten så särskilt ont kan det inte ha gjort när den sprack.

Senast redigerad av Elisabet den 2007-06-15 klockan 20:51.
Svara med citat
  #23  
Gammal 2007-06-15, 21:06
inkfishs avatar
inkfish inkfish är inte uppkopplad
 
Reg.datum: nov 2004
Inlägg: 8 500
Standard Sv: Karpathos direkt

Aha, då förstår jag. Möjligen kanske den sprack då och då lär jag väl inte ha mer ont i alla fall. Det där örat har spökat i ett helt år så om det sprack var det kanske bara bra.
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 16:24.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT