Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Resa runt i Grekland

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #21  
Gammal 2011-06-28, 18:39
Soleil Soleil är inte uppkopplad
 
Reg.datum: apr 2005
Inlägg: 334
Standard Sv: flygstrejk!?

Ankommande flyg fr. Rhodos till Helsingfors var nästan fyra timmar försenad idag. Det är strejken som påverkade absolut.
Svara med citat
  #22  
Gammal 2011-06-28, 20:12
Mafric Mafric är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2010
Inlägg: 162
Standard Sv: flygstrejk!?

Tack för förtydligande info.

Speciellt tack till dig, Inkfish. Jag har nu lyckats packa - eftersom jag är upptagen hela dagen imorgon med annat. Det känns något hoppfullare efter att vi har förberett hos på de sätt vi kan i nuläget.

Och som du skriver. Torsdag vet vi ju inget om. Jag har samma gissningar som dig om att oron i Aten kan bli kraftigare. Strejken är ju bara förannonserad till tisdag-onsdag, men man vet ju aldrig vad som kan hända i sådana här lägen. Fortfarande hoppas jag just nu framförallt på att vi kommer iväg och ska kunna få den avkopplande semester som är så välbehövlig.
Svara med citat
  #23  
Gammal 2011-07-01, 01:19
nikki73 nikki73 är inte uppkopplad
 
Reg.datum: mar 2011
Inlägg: 106
Standard Sv: flygstrejk!?

Citat:
Ursprungligen postat av Soleil Visa inlägg
Ankommande flyg fr. Rhodos till Helsingfors var nästan fyra timmar försenad idag. Det är strejken som påverkade absolut.
Konstigt! Vi bodde i på Blue Horizon i Ialyssos och det kom plan hela dagen som flög över vårt hotell. Kanske lite färre än dagen innan men det var så även några dagar före det så vi drog slutsatsen att det var lite olika för olika dag!
Svara med citat
  #24  
Gammal 2011-07-01, 09:58
pianilss pianilss är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jul 2005
Inlägg: 107
Standard Sv: flygstrejk!?

jaha imorgon går flyget (idag är det Maidenkonsert ) till Grekland via Wien. Sedan en natt på Atens flygplats och tidigt morgonflyg till Milos på söndag. Wish me luck!
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 07:37.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT