![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
ÅH vad Du är duktig!!!! Ett litet rökfripris väntar på Eros!!!
Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Senaste gången jag kände ett akut röksug var när jag kom ut till bilen och upptäckte ännu ett inbrott. Den här gången hade de förstört rattlåset så jag fick ha bärgning till verkstad. När jag stod där vid bilen var jag SKITstressad - och DÅ ville jag röka. Men det gjorde jag förstås inte. Det där var nåt år sen, sen dess har jag inget känt ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
*Vill bara tala om att jag nu, sedan en dryg vecka tillbaka gått in i femte månaden som rökfri*
Hoppas att jag med gott samvete kan fortsätta att rapportera till mitt gamla rökstopps rekord på 2,5 år är slaget! Sen skall jag sluta att tala om hur duktig jag är ![]() ![]() // Helén |
|
||||
|
||||
![]()
Men du ÄR duktig! Om det vore så lätt att sluta på allvar skulle väl ingen röka över huvud taget, alla är ju rörande eniga om hur dumt det är.
|
|
||||
|
||||
![]()
Bravo!!!! Vad duktig du är Helén!
![]() Eftersom jag aldrig har rökt har jag lite svårt att tänka mig in i situationen, men jag vet vilka våndor sambon hade för 13 år sedan när han slutade. Förresten var vi inte sambo då, som tur var, för hans humör var verkligen inte att leka med under de första veckorna ![]() Carina |
|
||||
|
||||
![]()
Sluta inte skryta Hellen, sånt skryt blir man bara glad av!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Om nu någon undrar.. (säkert jättemånga
![]() ![]() ![]() Nejdå, jag kör bara lite terapi för mig själv, sedan är det förståss inte fel att få några ryggdunkar för de behövs fortfarande, det är en konstig känsla att sluta röka, dels känner man dig duktig och fräsch, men samtidigt är det något som gnager lite, inte hela tiden men lite då och då. Nu är första halvåret gjort, tittar man tillbaka i denna tråden så ser man ju att det inte ligger först i hjärnloben längre i alla fall. // Helén- som trots allt fortfarande är rädd att jag inte klarar greklandsresan. |
|
||||
|
||||
![]()
Om du visste vad jag tänkte på dig när jag var i Grekland i juni!
Det är visserligen hela 2 år sen jag slutade. Men första dagarna av resan fick jag typ 10 impulser om dan om att ÅH vad gott det skulle vara med en cig ![]() Men aldrig i livet att jag ger upp nu. Och efter några dagar försvann de där impulserna. Så kämpa, du kommer att vara grymt stolt över dig själv efteråt ![]() |
![]() |
|
|