![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Grattis Claes !!! Skåne vann verkligen i denna tävling
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
OJ...Claes är på väg till jobbet..Jag har talat in meddelande åt honom..
Det sista han gjorde innan han åkte var att kolla om nr 1 hade kommit upp ![]() Men så roligt - även för mig eftersom jag är med på ett hörn på bilden... Det roliga är att vi inte såg först att båten också nästan kar ett K på sig.... Tillsammans blev det bra symmetri tyckte vi.... ..och längtan till Evia blir bara större... Lissi - som oxå är jätteglad!! |
|
||||
|
||||
![]()
GRATTIS CLAES
![]() ![]() //Zanét ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis Claes
Underbar bild.. Mvh/Nicke |
|
||||
|
||||
![]()
Tack Nicke och tack alla ni andra som gillade vår blå-vita bild. Nu längtar vi ännu mer tillbaka till Grekland när vintern sänker sig över oss.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis Claes till segern
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
GRATTIS CLAES
![]() ![]() Så det blev familjelycka i Lund! HURRA ![]() ![]() Skåne vann3-2 mot Uddevalla ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Storslam för familjen Brissman!
GRATTIS CLAES till förstaplatsen! ![]() Carina |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hepp! Etta och trea från samma familj! Blir svårslaget det där...
![]() Ett STORT grattis! ![]() ![]() Ivi |
|
||||
|
||||
![]()
Gratulerer så mye, Claes
![]() ![]() ![]() Kjempefint bilde ![]() og, hvilken FAMILIESUKSESS det ble i konkurransen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grattis Claes! Detta var min favoritbild. Jättefint med de blåa och vita färgerna. Mvh Ann
|
|
||||
|
||||
![]()
GRATTIS cbriss till GULDET
![]() ![]() Barbro ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
GRATTIS till alla vinnare - och speciellt till Claes som hade tagit den bilden jag röstade på!
![]() (Jag kände "nästan" igen ryggen på dig, Lissi, men det var absolut inte därför jag röstade på just den bilden ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack Marianne!
Jag förstår att ni är hemma från Grekland nu...hoppas ni haft det fint.. Lissi |
![]() |
|
|