![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Citat:
Men pigi, känslan att man kan för lite eller att alla andra kan mer, eller att någon skrattar åt det man skriver, den föds och lever i den egna tanken, men finns inte någon annanstans. Så fort man slår den ifrån sig, så finns den inte längre! Så tänk aldrig mer så, utan dela med dig av all din kunskap om Kreta! Om inte annat för att jag ska få se din underbart vackra avatar oftare ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Skämt åsido, inga frågor är för dumma! Jag tycker själv att det bara är roligt om man kan hjälpa till med något. Kalimera är inte bara bra till att söka/skriva om Grekland, utan även att avreagera sig med och prata om vardagliga saker. Läs tråden "balkongproblem" så ser du hur det spårar ur från balkongbygge till en orolig ENIAC (jag) som ojar sig över sin katt... Så fråga på du! Det är alltid någon som kan svara! Senast redigerad av ENIAC den 2006-07-26 klockan 23:20. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Irriterande frågor - om du läser alla inlägg så märker du att flertalet tycker det är OK med "banala" frågor, så kör på. birgitta 7 dagar kvar till Parga |
|
|||
|
|||
![]()
Kul bild, har skickat den till gossen, som är stor Simpson-fan, med förhoppning att han minskar slitaget på mina öron.
birgitta ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|