![]() |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
|
|
|
||||
|
||||
|
haha okey, ja man kanske skulle testa att lukta lite när jag kommer ner till Karpathos
första bästa barrträd så ska jag sniffa i mig. Alex Senast redigerad av inkfish den 2006-06-30 klockan 16:53. Anledning: för långt citat |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
En annan sak som jag verkligen saknar på semester i Grekland är Hamam besöken...absolut en höjdpunkt på "turkietsemester" Men nu till frågan...jag åker på till Grekland för att koppla av, sola och bada. Det klart det är fler saker som gör att man gillar Grekland, för sol och bad finns ju överallt söderöver, men jag kan inte precisera...jag gillar många andra länder också och därför brukar jag ha en greksemester och minst en någon annanstans...men i år "råkade" det bli två greksemestrar, och båda till Kreta
|
|
|
||||
|
||||
|
Jag kommer från Grekland och däför känns det som en naturlig val att åka dit.
Jga åker dit för att jag saknar under tiden här i Sverige att få höra grekiska, träffa greker, kulturen. Saknar hemlandet helt enkelt.
|
|
|
||||
|
||||
|
Åker till Grekland för att få garanterat fint väder på semestern, jag behöver sol och bad!
Njuta av den grekiska avstressande atmosfären, jag går ner i varv helt enkelt. // Helén |
![]() |
|
|