![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Helt rätt val, gick själv i pension vid 63 och har inte ångrat en dag. Njut av friheten att kunna bestämma vad du känner för dag för dag.
Kerstin |
|
|
||||
|
||||
|
Å, vad härligt att höra, Kajja!
Njut av livet nu. Själv har jag några år kvar, innan jag kan kvittera ut "guldbiljetten". Men, jag längtar.... ![]() /Netwolf - just nu med värk i axel och knä |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]() Det är aldrig för tidigt att gå i pension.
|
|
|
||||
|
||||
|
Det bästa med Posten var att jag fick Avtalspension vid 60 års ålder efter 40 år "på post"!!!!
Så njut nu Kajja, du kommer aldrig att ångra dig! Birgitta |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Gick sen till sjöss. "Det är ju bra här, då du betalar sjömansskatt och kan ta ut halvtidspension vid 55". De tog de bort sen. Jag får nog slita till minst 67 jag... ![]() /Netwolf |
|
|
||||
|
||||
|
Grattis Grattis Kajja!
Så härligt! Maria |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Det tog dom bort sen..... Birgitta (facklig företrädare på den tiden). |
|
|
||||
|
||||
|
Tack alla ni😘
Detta är en rejäl milstolpe i livet som blev klart i veckan. Förr när man tänkte sig själv som pensionär så föreställde jag mig i bruna, fotriktiga Eccoskor, kappa o handväska, trallandes till gamla visor! Inte hade jag trott att jag fortfarande skulle va som jag är! Jeans, tröja o gympaskor, rockkonserter, tjejträffar, en öl på bryggan, lyssna på house-rock-soulmusik. Nu kan jag resa när jag vill, göra vad jag vill och finnas där för nära o kära. Vilken lycka ![]() ![]() / Kajja
|
|
|
||||
|
||||
|
”Make You Feel My Love” från plattan ”Time out of mind”. Fantastisk skiva!
|
![]() |
|
|