![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]() Vi fick våra första sprutor för ett par veckor sedan och nummer två i mitten av maj. Och vår son fyller 50 nästa vecka, så vi kan lite försenat fira honom och träffa alla våra barn och barnbarn. Så även vi kan nu börja hoppas på en resa till hösten!![]() /Thoper |
|
|
|||
|
|||
|
Sällar mig till glädjekören
Idag fick gubben och jag vår första vaccindos (Pfizer). Drömmen om två veckor på Karpathos i slutet av augusti ter sig lite mer möjlig! Men, människan spår och Gud rår, som man sa förr. Nå, hoppet är det sista som överger människan. Oj, blev mycket "talesätt" där ![]() Catlady, som längtar så mycket att det gör ont i själen ......... |
|
|
||||
|
||||
|
Grattis alla som har fått sina vaccindoser!
![]() Jag fick brev igår från VC att jag kan boka tid från och med måndag, och då ska jag hänga på låset!
|
|
|
||||
|
||||
|
Så får man ju leva att vem som helst kan bära på smittan, även man själv fast man inte vet om det. Fallen här i Finland har ökat mycket de senaste veckorna och nya strängare restriktioner är på kommande. Alldeles för få har fått vaccinet hittills.
Nu har de yngre också blivit mer allvarligt sjuka på grund av mutationerna. / Anne |
|
|
||||
|
||||
|
Jag missförstod ju helt din fråga Alala, ber om ursäkt! Janne, du kan väl ta bort mitt svar är du snäll, tack!
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
![]() |
|
|