![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Janne, du skriver att Skiathos borgmästare skrivit brev till regeringen. Måste säga att det är Skopelos Mayor Stamatis Perissis som gjort detta! Källa: dailynews.wordpress.com Daphne, som driver sidan har hittills inte haft fel, vad jag vet i alla fall. Hon bor ju på Skopelos.
Hoppas du blivit av med förkylningen! Catlady som önskar hon vore på "Skorpan"(Skopelos") |
|
||||
|
||||
![]()
Kajja, förstår din oro precis. Butikerna här i Finland är också tomma, man behöver verkligen inte tvinga dem att stänga, de gör det ändå eftersom kunderna försvinner.
Det där med grekiska öar som önskar att folk inte skall komma dit nu är också helt förståeligt. Det är samma sak med oss som bor på landet där det finns många sommarstugor. Nu kommer de ju hit och drar eventuellt viruset med sig. Men ännu värre är det förstås för grekiska öar. Att isolera dem skulle väl i princip vara ganska enkelt. Här i Finland är vi nu mer eller mindre stängda till efter påsk. Det är bara att önska att situationen skulle lätta efter det. Och tänk hur mycket mat folk kommer att bunkra till påsken? Kanske måste man ta till restriktioner? / Anne |
|
||||
|
||||
![]()
Håller med. Jag tycker nog att det vore smart att stänga alla öar som ännu inte har någon smitta.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag mår bättre, tack! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Ta hand om er! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Om det är en mera obligatorisk karantän för t.ex Spizeman & co när de kommer till Grekland, det vet jag inte. Kanske Spizeman kan berätta sen? Men man måste ju få gå till butiken och handla om inte någon annan kan göra det. / Anne |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() ![]() Allt är som vanligt i Sverige! ![]() ![]() /Netwolf[/QUOTE] |
![]() |
|
|