![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Så kul att du fick besök av Olle och Anna!
![]() Jag vet inte, men jag tror inte att Mirtos skulle passa dig Birgitta. Inte för att det är något fel på Mirtos. Vi gillar byn jättemycket, men du är så rotad i Paleochora, du har ditt rum och dina vänner där. Men det är klart, vill du se och göra något annat kan säkert Mirtos passa. |
|
|
||||
|
||||
|
Så koselig at du fikk overraskende besøk, Birgitta😊
Når det gjelder Mirtos VET selvsagt ikke jeg heller, men jeg er enig med Janne! Jeg t r o r heller ikke at lille Mirtos vil passe deg så godt. Og jeg synes absolutt ikke at Mirtos minner noe om Paleochora, selv om jeg liker begge....Paleochora best❣️ Bl a er det flatt i Paleochora, mens det er kupert i Mirtos..., veiene opp fra strandpromenaden er fhv bratte bakker.... Senast redigerad av kari den 2019-01-17 klockan 23:09. |
|
|
||||
|
||||
|
Så härligt att du fick besök av Anna och Olle! Jag var 2014 på en busstur på Kreta där Anna var guide. Vet inte om hon gör dessa mera, men det var fint. Fysimeras "vårblommor" vandring skulle jag gärna vara med om.
Hoppas sommaren stannar hos dig och Paleochora. Det har ju varit en väldigt kall period i Grekland och även i t.ex Tyskland och Österrike har det kommit massor av snö. Här i Norden tycker jag att det är bara bra att vi har vinter. / Anne
|
|
|
||||
|
||||
|
Tack för du har delat med dej av din tur till älskade Kreta. Paleochora är verkligen speciellt.
Jag är djupt imponerad över att du gjort denna resa....🙏 Allt gott! Pia |
|
|
||||
|
||||
|
Önskar dig en fin dag och en fin hemresa, Birgitta. Det var så starkt av dig att åka på denna resa - och jag tror det var så rätt val du gjorde.
|
![]() |
|
|