![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack för den långa beskrivningen. Att nattlivet inte är som på Kos låter betryggande för då skulle jag nog aldrig gett Patmos en chans. Det berömda nattlivet har fått mig att inte återvända till Kos trots att jag gillade ön för 25 år sedan.
Eva |
|
|||
|
|||
![]()
Ja man kanske skulle ta å åka till Patmos igen....
|
|
|||
|
|||
![]()
Tänk, så bra det är att alla tycker olika! Själv trivdes jag inte alls på Patmos och kommer nog aldrig att åka dit igen. Till råga på allt blev jag inblåst och höll inte på att komma därifrån. Men det var inte öns fel, förstås.
|
|
|||
|
|||
![]()
Kan bara instämma i ditt inlägg Jens.Precis så är Patmos också för oss.Flera gånger har vi sagt
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Har just kommit tillbaka till Aten efter en vecka pa Patmos. Kan bara rekomendera att resa till on pa varen! Naturen ar gron, det ar blommor overallt och det ar lugnt och fridfullt. Man kan latt hitta en egen strand och gora strandfynd. Patmos har alltid stillheten men pa varen ar on speciell!
|
|
|||
|
|||
![]()
Vår familj (2 vuxna o 3 döttrar 10, 14, 16 år) var på Patmos 2003. Vilken underbar ö! Bodde i mysiga Scala och tog buss till olika fantastiska stränder på dagarna. Flickornas favoritstrand blev Kampos Bay. Vi upptäckte förresten, under våra sista dagar där, att taxi till stränderna blev billigare och det var bara att bestämma med chauffören när vi ville bli hämtade!
Patmos var vårt sista stopp på resan (Aten-Amorgos-Kalymnos-Patmos) och blev det absolut bästa tycker hela familjen, dit åker vi gärna igen! |
![]() |
|
|