Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kafé Kalimera

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #21  
Gammal 2006-03-18, 22:56
inkfishs avatar
inkfish inkfish är inte uppkopplad
 
Reg.datum: nov 2004
Inlägg: 8 500
Standard Sv: Eurovisionsschlagern i Göteborg

Tack pawik! För en månad sen när jag spelade var oddset fem. Fast jag hade vunnit även om Carola kommit sist, för vadslagningsfirman stängde spelet tidigare i veckan och betalade ut vinsterna.

Jag tyckte hon var STOR i dag. Rösten bar ju knappt över huvud taget för att vara Carola, det märktes att hon fick hålla igen. Och så vann hon ändå. Det är proffsigt gjort.
Svara med citat
  #22  
Gammal 2006-03-18, 23:35
Athanasia Athanasia är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Bandhagen
Inlägg: 2 732
Standard Sv: Eurovisionsschlagern i Göteborg

Pust......det blev inte som jag ville..tycker inte låten är bra.
Svara med citat
  #23  
Gammal 2006-03-19, 00:45
pawik pawik är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Inlägg: 702
Standard Sv: Eurovisionsschlagern i Göteborg

Just nu lyssnar jag på ljuv grekisk musik.
Det skriver jag dock om på ett annat forum.

/pawik
Svara med citat
  #24  
Gammal 2006-03-19, 07:59
Sunflower Sunflower är inte uppkopplad
 
Reg.datum: jan 2006
Inlägg: 36
Standard Sv: Eurovisionsschlagern i Göteborg

Hej! Först vill jag säga till Carola, grattis till vinsten! Trots dina hals problem gjorde du det bra men jag vet att du kommer ge 100 % av dig själv nere i Aten när det är dags! Jag måste säga att jag är så less på alla tidningar och deras skriverier och påstående om alla artister så man har lust att sluta läsa dom och hälften av det dom skriver är ju inte ens sant. Lycka till nu och jag kommer att hejja på dig hemma här i min soffa när det är dags!

Mvh Marie
Svara med citat
  #25  
Gammal 2006-03-19, 17:13
monica monica är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: stockholm
Inlägg: 930
Standard Sv: Eurovisionsschlagern i Göteborg

Tycker att Carola är ett superproffs men tror inte att denna låt kommer att komma högt, Andreas Johnsson däremot hade en bra internationell låt.

Tycker att Carola vann just för att hon är Carola, tror inte att låten vunnit med någon annan artist. Sedan är det ju inte artisten man ska rösta på utan melodin det är ju därför det heter melodifestivalen och inte artistfestivalen. Nej, Anna Vissi och Carola får nog ta varann ihand i år och se på när någon annan tar segern.

Monica
Svara med citat
  #26  
Gammal 2006-03-19, 18:27
anoula
Gäst
 
Inlägg: n/a
Standard Sv: Eurovisionsschlagern i Göteborg

Citat:
Ursprungligen postat av Sunflower
Jag måste säga att jag är så less på alla tidningar och deras skriverier och påstående om alla artister så man har lust att sluta läsa dom och hälften av det dom skriver är ju inte ens sant.
Jag håller med... är trött på alla som försöker få en att ändra uppfattning. Det är så trist när man ser hur folk ändrar åsikt fram och tillbaka efter kvällstidningarnas löpsedlar.

Carola är en av våra bästa artister, det är väl bra att hon åker till Aten istället för Björn Kjellman eller någon annan tondöv pajas. Vi kommer i alla fall inte att behöva skämmas.
Svara med citat
  #27  
Gammal 2006-03-19, 20:07
myssas avatar
myssa myssa är inte uppkopplad
 
Reg.datum: feb 2005
Ort: Kalix
Inlägg: 599
Standard Sv: Eurovisionsschlagern i Göteborg

nej inte behöver vi skämmas för carola.
hon har ju en röst som heter duga.
men jag tycker ändå att någon annan borde vunnit, andreas med sin glada låt eller BWO ??
det blir lite trist(förlåt mig) på nåt sätt att skicka iväg artister som till och med vunnit hela tävlingen en gång tidigare vare sig dom heter carola eller nåt annat.
är det inte mera spännande med nya stjärnor??
nåväl det blir nog en fantastisk tävling i llla fall, jag kommer att "bänka" mig i soffan då.
myssa.....
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 05:22.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT