|
||||
|
||||
Sv: Fototävling 2015
Citat:
Jag ser fram emot att se bilderna, det har jag faktiskt inte gjort de senaste åren eftersom det varit för många bilder att bläddra igenom. |
|
||||
|
||||
Det dröjer tyvärr lite innan jag kan lägga ut bilderna.
|
|
||||
|
||||
Jag hoppas lägga ut bilderna på söndag när jag är hemma igen. Är på Malö för tillfället och internet fungerar dåligt tyvärr.
|
|
||||
|
||||
Nu är det äntligen är det dags att rösta fram årets bästa bilder från Grekland!
Länk till bilderna finns från Kalimera startsida. |
|
||||
|
||||
Nu har jag röstat. Beror ju mycket på vilka kriterier man har för "bra", men jag försökte bara vara så spontan som möjligt i mitt tyckande.
Lycka till alla som har skickat in bilder! / Anne |
|
||||
|
||||
Hittar inga bilder att rösta på!
Lena |
|
||||
|
||||
Citat:
Lena |
|
||||
|
||||
Uppdatera sidan så ser du mer.
|
|
||||
|
||||
Har uppdaterat sidan, provat att stänga ner Kalimera...
Får bara upp sidan Kalimera fototävling 2015 Ni kan inte skicka osv.... Vinnarbilder 2014 osv..... Inga nya bilder Lena |
|
|||
|
|||
Citat:
Precis vad jag tänkte jag är ingen proffs fotograf...tar bara bilder med min lilla mobil, men jag deltog allt i tävlingen ändå ! ser fram emot denna tävling varje år...kul att se så många vackra bilder från vårat älskade Grekland |
|
||||
|
||||
Fungerade när jag startade om datorn
Tack och trevlig helg! Lena |
|
|||
|
|||
Nu har jag röstat! Må bästa bild vinna...lycka till alla
|
|
||||
|
||||
Bra, och tack detsamma!
|
|
||||
|
||||
Många fina bilder, Men oj så mycket jag längtar tillbaks till Grekland efter att gått igenom alla underbara bilder!
Tror jag vet vilken som ska få min röst som bästa bild, Men får nog suga lite på plats två och tre. |
|
||||
|
||||
Sååå många fina bilder!!
Nu har jag lagt min röst fast det var svårt att välja. Inte undra på att man älskar Grekland när man kan se och uppleva allt detta...och bara 3 och en halv timme bort! Saknar-Längtar |
|
||||
|
||||
Så har jag röstat.
Tre och två poäng blev utifrån hjärtats röst och en poäng gick till en riktigt snygg bild. |
|
||||
|
||||
Nu är det bara en vecka kvar att rösta.
|
|
||||
|
||||
Alldeles för länge!!! Jag längtar SÅÅÅ efter att få veta var en viss bild är tagen!!!
|
|
||||
|
||||
Även jag är väldigt nyfiken på var en viss bild är tagen - dit skulle jag vilja åka!
Tror den kommer placera sig bra, så det är väl bara att ha tålamod och vänta... |
|
||||
|
||||
Snart är det bara tre dagar kvar att rösta.
|
|
|