![]() |
|
Visa resultat för omröstning: Reser du med laptop, surfplatta, smartphone eller o-smartphone? | |||
Laptop |
![]() ![]() ![]() ![]() |
20 | 18.35% |
Surfplatta |
53 | 48.62% |
Smartphone |
87 | 79.82% |
Osmart mobil |
15 | 13.76% |
Ingetdera |
4 | 3.67% |
Flervalsomröstning. Antal röster: 109. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag tar alltid med mig min laptop eftersom jag har svårt att läsa vad som händer ute i världen på telefonen, synen är inte som den brukade vara så behöver lite större skärm
![]() ![]() ![]() Jag laddar även ner alla bilder jag tagit under dagen och sätter mig på balkongen på kvällarna och beundrar allt vackert jag fotat under dagen, men en kall ouzo naturligtvis ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() I år har telefonen varit bra att ha för att försöka följa händelsernas utveckling i krisens fotspår. Har också precis börjat läsa bok i telefonen och tycker att det fungerar bra. Men pappers-pocket kommer också att få åka med även i fortsättningen. MVH zakka |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Ja jag har inte kalsingar och badbadbyxor men vice versa för oss kvinns ![]() Jag har ju SEMESTER, så viktig är inte jag så JAG behöver bli nådd varje minut, oftast är min gamla osmarta mobil avslagen men med mig ifall jag skulle behöva ringa eller nå någon! Det som händer hemma - det får jag veta ändå och det kan jag inte göra något åt där jag är - världsnyheter får jag också veta så småningom..... VAD är det som kan vara så viktigt??? Denna stress stressar mig! - Alla är vi olika ![]() /Faestis |
![]() |
|
|