![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag beundrar er som kan sova på Peris, jag bodde där ett par gånger men det funkade inte för mig, för mycket flygplansbuller.
Senast bodde jag på Phidias istället, det fortsätter jag nog med, det passade mig bra. |
|
||||
|
||||
![]()
Inkan, man hör INGET. Han har för några år sedan bytt till ytterst kraftiga dörrar och treglasfönster.
Men det gäller att också stänga badrumsfönstret. Det missade vi under siestan. Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]()
Aha, då kanske det var innan bytet som jag bodde där. För jag hörde plan hela natten och var halvt förtvivlad.
|
|
|||
|
|||
![]()
Peris är ett väldigt bra sovställe och nu också med en mysig sittgrupp i trädgården.Flygplanen har aldrig stört oss på natten....
Vi gillar också tavernan längre ner på gatan. Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Den platsen är känd för Pythagorions sociala centrum. Den är känd för att det är där det händer förr eller senare. Den är med andra ord en viktig del i byns moderna folklore. Historien går inte att ändra på med ett tjuvstreck/pennstreck. Inget torg så långt ögat kan nå där inte. Xenos, korsningens bevarare sedan 1991. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Se där Arne ....nu fick du en knäpp på näsan av den "oförstålige" Xenos
![]() Som "tydligen" vet bättre ! ![]() Vi andra vet vart du menar när det gäller "busstorget" ! / Tom |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Birgitta:
Bara för dig. Foto på ditt klimakteriefik finns på min blogg. ![]() Bloggen får du hitta själv! ![]() ![]() /pawik |
|
|||
|
|||
![]()
Xenos Nu är jag trött på dig! Du hålller på och smyg-mjukpovocerar hela tiden med dina stickiga kommentarer.Få vet eller förstår vad du vill eller vilket syfte du vill uppnå.
Kan du inte skriva något konstruktivt,positivt eller upplysande någon gång.Ja,ja det var instruktivt om busstorget-men så MÄSTRANDE! "Jag VET minsann"... |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() / Tom |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Den där var riktigt bra!
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Monica ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Om min person vet du att tala, om sakfrågan är du talande tyst.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Hade ingen aning om att man kunde koka ägg på detta vis, man lär sig så länge man lever.. ![]() ![]() |
![]() |
|
|