![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Aha, du gick den branta stigen ner till kyrkan men fortsatte inte ner i viken? Då fattar jag
![]() Ja tavernan hittar du. Har stor balkong utåt dalen. Rofyllt att sitta där och god mat. |
|
||||
|
||||
![]()
Hur har det gått med blåsan på tån, förresten? Blåsor kan vara ett skit att bli av med.
Och vad har du på fötterna när du vandrar? |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Citat:
Ja, jag gick branta vägen ner till Panagia Poulati, det var en blåsig dag i förra veckan, berättade aldrig om den turen då målet ändå var Kastro och jag råkade hamna där av en slump bara, då var det inget badväder. Blåsan är nästan borta tack och lov, jag brukar alternera med vandringssandaler och joggingskor.. det sistnämnda vanligtvis. |
|
||||
|
||||
![]()
Nja, kafé tror jag inte att det står ... Om du tänker att du står vid busshållplatsen och tittar till vänster så ser du balkongen, det är där alla sittplatserna är, tror den är målad mörkröd. Det finns nog en trappa upp direkt från utsidan. Går du in i Kastro har jag för mig att ingången är precis intill en väldigt liten minimarket. Du hittar nog.
Skönt med blåsan! |
|
|||
|
|||
![]()
OK, i den lilla matbutiken har jag varit, då hittar jag nog, busshållplatsen har jag ingen aning vart den är...
|
|
||||
|
||||
![]()
Just vid trappan till lyxkaféet.
![]() Fast det räcker nog inte att du tittar vänster när jag tänker efter, du får nog gå bakåt längs vägen så skulle du se balkongen. Men har du hittat minimarketen så hittar du tavernan. |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för jättefina bilder, Sunny!
Tavernan som Inkfish syftar på är nog den här: |
![]() |
|
|