![]() |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
..trots att hotellet inte skulle öppna förrän i mitten på maj har hon gjort ett undantag för mig och ska fixa någon som städar var tredje dag (jag är ju enda gästen)så mer kan jag inte begära.Toppenläge och bäst av ALLT nära till alla fina vandringarna!.. ![]() Priset dessutom oslagbart, inget jag tänker nämna här!.. ![]() Tjoho livet leker!..
|
|
|
||||
|
||||
|
Så spännande, Sunny
![]() Hoppas du får det jättefint där. Jag kan tänka mig att Apollonia är lugnt när du kommer. Men om du tycker det känns ödsligt så tror jag i alla fall att det kommer att fyllas på med folk medan du är där, det känns inte lika dystert på våren som det kan göra på hösten när byar/öar avfolkas i stället. Och många Sifnosbor bor i de angränsande byarna som är väldigt fina att promenera omkring i, inte minst Katavati med den fina livsmedelsaffären och Artemonas. |
|
|
|||
|
|||
|
Tror jag får strunta i det där med wifi, boendet i övrigt är viktigare.. får söka vidare!
Det är ju jättesvårt att välja ett hotell på en ö jag aldrig besökt.. klart man får chansa lite också.. kan ju alltid byta till något annat om jag inte trivs! |
|
|
|||
|
|||
|
Tack för tips om Marana, ska kolla på det!..
|
|
|
|||
|
|||
|
Marana verkar fint, fantastisk utsikt... men ligger kanske lite avsides.. men kan ju höra om pris.. det står från 40 euro.. kanske går att förhandla om det!
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]() ![]() Ja, det är taverna Chrysopigi på Apokoftostranden. En av mina favoriter (tavernan alltså, inte stranden )
|
|
|
|||
|
|||
|
Oj, vilket drömläge..
..men inredningen var inte trevlig.. som en finsk bastu verkligen!.. (inte för att det är något fel med finsk bastu men i Grekland.. nej..)
|
![]() |
|
|