![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Årets resa står för dörren, Vi åker om 11 dagar ,det blir tre veckor Naxos och Santorini
![]() Hoppas bara inga askmoln o flygledarstrejker ställer till det (risk för bådadera enligt tidningarna) |
|
||||
|
||||
![]()
Vem behöver resa!!!??
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() Sunny(som längtar ner) |
|
||||
|
||||
![]()
Titti! Jag har aldrig sett någon bära kalimeratröja i Grekland - trots åtskilliga resor. Men jag ska spana efter en på Arlanda.
![]() Min tröja är så gammal och trött att jag numera bara har den till stranden. Vi ses!/Sjöborren. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Masse! Lovar att vi ska ha en jättefin resa. Och kommer ni ner så vet ni var vi bor.
![]() Ha det gott!/ Sjöborren. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Den svarta "Kalisperan" är jättepoppis. Lockar till många hälsningar framåt kvällen. |
|
|||
|
|||
![]()
Tredje resan till Grekland i år. Flygstol till Samos från Luleå den 14 september. Måste bara hitta någonstans att bo.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Andra resan i år går till Kreta Agii apostoli åker 5 oktober längtar
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Åker till agii apostoli 4 september. Min första resa till Grekland på 35 år.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det blir en nyårs resa till Chania i år igen.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Imorgon bär det av till Rethymno på Kalimeraträff!
|
|
||||
|
||||
![]()
Jaså det är du som har trasdockebenet i år, jag hade det förra våren. Unrar vem som haft det där emellan?
![]() Hoppas benet blir bra snabbt Janne, så kanske vi ses på Telendos. Vi åker på fredag och tänker koppla av totalt i tre veckor där medan vårt kök blir ombyggt. Blir extra spännande att komma hem den här gången. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Vi har renoverat ett badrum på samma sätt en gång och det enda som hände var 11 septemberdramat i New York och det var antagligen inte hantverkarnas fel. Och badrummet blev superbra. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
![]() Hälsa Telendos! |
|
||||
|
||||
![]()
Jeg vet ikke hva "trasdockeben" er, Janne, men forstår at det er VONDT!
Ønsker deg rask og GOD bedring ![]() - håper dere kommer avgårde til Hellas som planlagt ![]() og ja, vi har reiser igjen, har delt den lange høstferien i to i år ![]() - reiser SNART ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Försök att få en diagnos så behandlingen kan anpassas därefter. Själv gick jag länge med ett inflammerat muskelfäste på höftens utsida antagligen till följd av artos i knäna. Provade alla tänkbara övningar men inget hjälpte tills min doktor satte en cortisonspruta i fästet. Det har nu gått snart tre år och inflammationen har inte kommit tillbaka. Eva
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Stå på Dig Janne....KLART DU SKA KUNNA KOMMA TILL GREKLAND!!! Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Ja Birgitta vi får höras via SMS så kanske vi kan ses en stund på Rhodos när Ni är där
Margaretha |
![]() |
|
|