![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Masse! Lovar att vi ska ha en jättefin resa. Och kommer ni ner så vet ni var vi bor.
![]() Ha det gott!/ Sjöborren. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Den svarta "Kalisperan" är jättepoppis. Lockar till många hälsningar framåt kvällen. |
|
|||
|
|||
![]()
Tredje resan till Grekland i år. Flygstol till Samos från Luleå den 14 september. Måste bara hitta någonstans att bo.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Andra resan i år går till Kreta Agii apostoli åker 5 oktober längtar
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Åker till agii apostoli 4 september. Min första resa till Grekland på 35 år.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det blir en nyårs resa till Chania i år igen.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Imorgon bär det av till Rethymno på Kalimeraträff!
|
|
||||
|
||||
![]()
Jaså det är du som har trasdockebenet i år, jag hade det förra våren. Unrar vem som haft det där emellan?
![]() Hoppas benet blir bra snabbt Janne, så kanske vi ses på Telendos. Vi åker på fredag och tänker koppla av totalt i tre veckor där medan vårt kök blir ombyggt. Blir extra spännande att komma hem den här gången. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Vi har renoverat ett badrum på samma sätt en gång och det enda som hände var 11 septemberdramat i New York och det var antagligen inte hantverkarnas fel. Och badrummet blev superbra. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
![]() Hälsa Telendos! |
|
||||
|
||||
![]()
Jeg vet ikke hva "trasdockeben" er, Janne, men forstår at det er VONDT!
Ønsker deg rask og GOD bedring ![]() - håper dere kommer avgårde til Hellas som planlagt ![]() og ja, vi har reiser igjen, har delt den lange høstferien i to i år ![]() - reiser SNART ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Försök att få en diagnos så behandlingen kan anpassas därefter. Själv gick jag länge med ett inflammerat muskelfäste på höftens utsida antagligen till följd av artos i knäna. Provade alla tänkbara övningar men inget hjälpte tills min doktor satte en cortisonspruta i fästet. Det har nu gått snart tre år och inflammationen har inte kommit tillbaka. Eva
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Stå på Dig Janne....KLART DU SKA KUNNA KOMMA TILL GREKLAND!!! Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Ja Birgitta vi får höras via SMS så kanske vi kan ses en stund på Rhodos när Ni är där
Margaretha |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Janne, du kan lugnt ta din cortisonspruta. Den verkar lokalt så det är inte alls samma sak som en kur cortisontabletter. Fungerade alldeles utmärkt på mitt knä så vänta inte för det enda jag ångrade var att jag inte gjorde det tidigare. Iväg och få din spruta så ses vi kanske på Telendos? ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag har heller aldrig förr eller senare fått någon cortison i någon form, men denna enda spruta gjorde underverk! Säger som Agge, vänta inte!
Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Får se hur jag gör. Om jag inte kommer iväg får jag vara borta extra länge nästa år. ![]() |
![]() |
|
|