![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Passa om Du går själv ifall det händer något.Jag klev snett på en trottoarkant och höll på att bryta fotleden för 4 veckor sen...Det blev nu inte riktigt så illa, men OJ så ont jag haft och fortfarande har i min högerfot. Jag kan ju gå men det gör ont... Tänk om detta skett på Tinos på någon av de ensamma vandringarna? Vem hade hjälpt mig då? Så ge Dig inte av på spektakulära vandringar bara och säg till på hotellet vart du ska...
...i all välmening. Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag kan däremot varmt (!) rekommendera en vandring upp till Agios Theologos ovanför Langada. Det är ett obebott kloster som ligger otroligt fint. Vandringen dit är enkel att följa, och inte jobbig att gå. Lite bilder från en av våra vandringar till Agios Theologos finns här. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Men till Agios Theologos ska jag absolut vandra till.. tack för info!! Sunny ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack snälla Sunny för dina rapporter och bilder från Amorgos. Det ser så fantastiskt ut och du beskriver dina dagar med sån känsla att man blir riktigt rörd! Jag är helt fast besluten att jag ska till Amorgos någon gång, hoppas verkligen att det blir av nästa år. Och dina rapporter gör mig ännu mer besluten
![]() Ha det så bra och fortsätt och njut av dina dagar, jag ser fram mot dina kommande rapporter ![]() Maria |
|
|||
|
|||
![]()
Tack, Maria!
Roligt att mina rapporter inspirerar dig, ja du måste absolut besöka Amorgos.. en ö som verkligen påverkar alla sinnen! Sunny |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Vandra tänker jag fortsätta att göra oavsett risker, MEN jag är också oerhört försiktig och tänker inte ge mig på vandringar som jag vet att jag inte kommer att klara av! Ska jag gå på någon längre vandring brukar jag säga till min värd vart jag ska, han vet ju dessutom att jag vandrar ensam! Sunny ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Du är inte alls galen, du klok. Ingen vet något om framtiden, och kan man njuta av livet så ska man göra det. Citat:
|
![]() |
|
|