|
||||
|
||||
Problem att nå booking.com?
Är det någon annan än vi som har problem med att komma ut på booking.com? Vi kommer inte ut via nätet med dator. Däremot fungerar det om man kopplar bort wifi och surfar via telefon...
Är det möjligen vår internetleverantör som portar booking.com? A |
|
||||
|
||||
Sv: Problem att nå booking.com?
Hej Aina,
Jag testade nu och hade inga problem att nå Booking.com vare sig på Internet Explorer eller Google Chrome. Prova att logga ut och starta upp igen! Masse |
|
||||
|
||||
Citat:
Kompetanse til å gi tekniske råd har jeg ikke, håper det ordner seg for dere |
|
||||
|
||||
Inga problem här heller. Klicka här och prova.
|
|
||||
|
||||
Nej, det är något strul med vår internetleverantör (bahnhof). Har inte nått booking.com på länge och varje gång trott att det är något problem med deras server, något tillfälligt, men så kan det inte vara.
Nu har vi hittat något som heter budgetplaces och mejlat bahnhof angående booking.com. Tack för svar! A |
|
||||
|
||||
Så om du klickar på länken ovan kommer du ingenstans?
|
|
||||
|
||||
Nej, det kommer upp en ruta som säger att "Anslutningen misslyckades" och tre punkter om vilka problemen kan vara. Exakt samma resultat som när jag försöker att gå in via adressfältet eller söka på google.
Men ska snart på stand up comedy, så nu struntar jag i dataproblem! A |
|
||||
|
||||
Citat:
Jag har också Bahnhof och har varit inne på Booking.com flera gånger senaste veckorna - utan problem. Konstigt. |
|
||||
|
||||
Ja, då är det väl något personligt...
A |
|
||||
|
||||
Kanske det .
Jag blir tokig när inte datorn fungerar som den ska och man inte hittar någon förklaring.......hoppas det löser sig för Booking har ofta bra priser. |
|
|||
|
|||
- Prova annan webläsare.
- Rensa internethistoriken. Försök igen efter det. /pawik |
|
||||
|
||||
Citat:
Nästa försök: Resa utan internet! A |
|
|||
|
|||
Starta om burken
|
|
||||
|
||||
Det har jag självklart gjort ett otal gånger.
A |
|
||||
|
||||
Finns många andra sajter att boka via om det här inte löser sig. Priserna brukar vara ungefär desamma.
A |
|
|||
|
|||
Du kanske redan har bokat de resor booking tycker du ska i år .
Lissi - direkt från Nikoletas trädgård på Tinos |
|
||||
|
||||
Citat:
..........."Sit down tragedy" Masse |
|
||||
|
||||
Nu är det fixat. Vi kommer in på booking.com. Problemet låg i vår netgear-router... Min käre make, systemarkitekten, hade slagit på readyshare vilket innebar att han nu var tvungen att skapa en statisk rutt till booking.com. Ja, ni förstår själva - eller inte.
Tur att jag har en make som kan detta med datorer. Å andra sidan...hade det inte varit för min käre make, systemarkitekten, så hade inte problemet uppstått. Vi har hursomhelst bokat tre nätter i Bilbao, men inte via booking.com. Men skönt att veta att vi kan! Aina |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
|