![]() |
|
Visa resultat för omröstning: Reser du med handbagage, resväska eller ryggsäck? | |||
Endast handbagage |
![]() ![]() ![]() ![]() |
10 | 7.41% |
Resväska |
96 | 71.11% |
Ryggsäck |
25 | 18.52% |
Annat |
4 | 2.96% |
Antal röster: 135. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mycket nyfiken på vad "annat" är! Plastkasse??
![]() ![]() A |
|
||||
|
||||
![]()
2008 köpte jag en resväska med hjul på Rusta, den hänger fortfarande med. Men har en 20L rygga som handbagage, brukar ha ett ombyte underkläder och baddräkten i den, OM olyckan skulle vara framme o resväskan o jag hamnar på olika ställen (knackar mig i pannan)
Irene |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
![]()
Med en ryggsäck, så liten som möjligt som handbagage
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Endast ryggsäck, max 5 kg. Det räcker gott för de 10-11 dagar vi brukar vara iväg.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det blir med resväska och en ryggsäck (för utflykter och vandringar) som handbagage
![]() Trevlig helg! |
|
|||
|
|||
![]()
Åker med en samsoniteväska på 4 hjul och en rygga som handbagage/utflyktsväska. Tycker det fungerar bra även när man är ute o båtluffar
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
När vi ö-luffar har vi alltid ryggsäck, tycker det är mest praktiskt så. Men vi har också märkt att fler och fler har resväska. Resväska har vi när vi ska vara på ett och samma ställe, vilket blir mer och mer sällan.
Jag älskar min ryggsäck! Den är liten och smidig, rymmer 50 liter och kan med ett enkelt handgrepp göras om till en bag, om man inte vill checka in den som specialbagage. |
|
||||
|
||||
![]()
Resväska, och fler än en, eftersom jag tycker om att shoppa på resmålet. Tyvärr har strikta bagageregler gjort att kommersen här i Chania dör ut i brist på kunder. När jag lämnade USA hade jag 20 kilo, från Oslo reste jag med 70 kg och det var värt att betala extra för
![]() //Kikh |
![]() |
|
|