![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Ja även Elfsborg är säkert vidare i CL kvalet efter7-1 mot FC Daugava..
Samt ett stort stort grattis till Anders Svensson på hans 37 års dag. ![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
|
|
|||
|
|||
|
...och Ahlis till 61!
|
|
|
||||
|
||||
|
Oj, är han så gammal, min klasskamrat från mellanstadiet
|
|
|
||||
|
||||
|
Det är så det är i livet,alla andra blir äldre så fort...
|
|
|
||||
|
||||
|
Men vilken härlig kille "Ahlis"
Gillade honom när han spelade..
|
|
|
||||
|
||||
|
Imorgon gäller det för Blåvitt i Slovakien!! Vinnaren ställs ju mot antingen cypriotiska Omonia eller rumänska Astra...
kunde ju bli en underbar resa för Blåvita supportrar, likt Gefles, till Cypern m.a.o
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]() Lycka till!!
|
|
|
||||
|
||||
|
Japps förstår jag! Och du va ju där hehe...
Lät f.ö fantastiskt när du i en annan tråd nämnde att ni blev bjudna av Anorthosis pres.! ![]() Tackar, kan nog behövas dessvärre!
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Hehe, bildbevis med presidenten på instagram @andersgustafsson69 eller #fyranollisundsvall ![]() Fler bilder från cypernresan på samma instagramkonto lr #gifieuropa13 ![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|
||||
|
||||
|
Härligt härligt..
|
|
|
||||
|
||||
|
Haha, ja vad säger man? Nån som har bra tips på schyssta hotell i Azerbadjan? Så episk natt!!
|
|
|
||||
|
||||
|
Stort grattis till Gefle!! bara att buga
![]() Härligt foto! ![]() Ja, för övriga svenska lag med får man ju säga... sanslöst bra ifrån alla utom Blåvitt då som skämde ut sig totalt, mot på pappret enklaste motståndet... ![]() Rullar vidare i Allsvenskan på söndag med toppmatch mot Helsingborg!
|
|
|
||||
|
||||
|
Ja Gefle gjorde en bragd..Fotboll är ju bara för underbart..
Grattis para poli. Hoppas du är glad nu. ![]()
|
|
|
|||
|
|||
|
Kämpa på mitt kära Djurgården!!
![]()
|
|
|
||||
|
||||
|
Nyss hemkommen från "stölden på Kopparvallen". Men idel glada miner i bussen från luttrade norrlandsupportrar.
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
|
|
||||
|
||||
|
Fullsatt på en träning!
5840 åskådare på en träning hade Skellefteå AIK igår. Och Björklöven hade 1300 åskådare på sin träning. Nu har dom kommit på isen igen. Oj, ursäkta! Det här är visst en fotbollstråd! Men vi här i Västerbotten vill ju glädjas också. ![]() Birgitta. |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
![]()
|
![]() |
|
|