![]() |
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
/kimmen Senast redigerad av kimmen den 2013-04-19 klockan 21:04. |
|
||||
|
||||
![]()
Att han sagt det han sagt är sant - det har väl ingen ifrågasatt , men att det ska genomföras är mindre sannolikt - snarare skrattretande, som sagts tidigare - juste pr - knep, det talas ju onekligen om dessa uttalanden fortfarande men än sitter bältena på vid start och landning och lär fortsätta göra så
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja Kimmen, vi får väl vara ense att vi är oense. Det kan jag leva med. Anser fortfarande att Ryanair har tvingat de flesta bolag att se över sina priser. Klart-slut från mig.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Over and out... /kimmen |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Visst finns det grymma bilder även ifrån tranporterna men jag vet inte vad jag får lägga upp. Oavsett så - om man stoppar tillgången på djur till laboratorierna så måste dom omvärdera om det är moraliskt rätt att låta 100 apor dö en grym död för att vi ska få ett nytt diskmedel. http://www.google.se/search?q=transp...C4OftAaP0oHAAQ |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Men som Deia skrev tidigare så har ju personalen en valmöjlighet, de är väl inte tvingade att arbeta för RA?? Försöksdjuren är ju helt försvarslösa och har ju ingen valmöjlighet det är ju det som är så grymt!! Sen är det ju inte enbart under dessa transporter som djur far illa, finns ju hur många exempel som helst där djur plågas under vidriga förhållanden. Senast redigerad av Sunny12 den 2013-04-17 klockan 11:47. Anledning: korrigering |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jaja, visserligen är jag copywriter, men detta blev inte helt right. 3.000:- ska det så klart vara, men det fattade ni väl.
|
![]() |
|
|