![]() |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
,,mot nästa!
de packar ju snart ränslarna igen![]() Tack från mig med!!! Jag säger som Masse, att det är kul att läsa, just för att vi reser på så olika sätt och lägger upp dagarna så olika. det är det som är behållningen. Så har även vi fått ett nytt sätt att säga hemma om vi ska ta lite vin, vi säger också numer: Ska vi klyva ett krus vitt? ![]() Lissi |
|
|
||||
|
||||
|
Tack från mig med! Fantastiskt roligt att följa er.
|
|
|
||||
|
||||
|
Instämmer till fullo vad alla skrivit. Kommer att saknar era dagliga rapporter. Men vi ser fram emot vår egen luff med start 18 Juli. Har funderat lite och i år börjar vi med Mykonos och sedan Tinos. Längtar redan till er nästa resa som vi kommer att följa varje dag. Trevlig sommar Arne & Birgitta och TACK för att vi får följa med på era resor.
|
|
|
||||
|
||||
|
Tusen tack än en gång för eran fantastiska resedagbok!
|
|
|
||||
|
||||
|
Tack för edra alltid lika läsvärda rapporter. Vi väntar spänt på nästa resa.
Nyss på båten till Leros, träffade vi förresten Hasse med fru, som vi kom i trevligt samspråk med. När vi sedan skulle gå av båten, frågade dotra "Pappa, var det där Arne och Birgitta?" ![]() Uppenbarligen har hon hört när vi diskuterat era irrfärder. /Netwolf |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Det brukar vara en strid ström med greker som kommer och hämtar sådana TakeAways på kvällarna under lågsäsong.Det gläder oss att ni uppenbarligen vunnit Sifis och Annas uppskattning så att ni förärades en flaska olivolja. Även om det är ganska många som han "försörjer" med sin egen producerade olja (ja, han har ca 800 träd och arrenderar ytterligare ca 600 efter att en stor del av hans egna förstördes vid en brand för några år sedan) så är det ändå bara "utvalda" som får hans olja.BoCina |
![]() |
|
|