![]() |
|
Visa resultat för omröstning: Ska du resa till Grekland i år? | |||
Ja, jag har redan bokat. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
162 | 65.59% |
Ja, jag ska boka senare. |
54 | 21.86% |
Nej. |
10 | 4.05% |
Vet inte. |
14 | 5.67% |
Jag bor i Grekland. |
7 | 2.83% |
Antal röster: 247. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|
||||
|
||||
![]()
flyg ,, köpenhamn-munchen-aten t&r 3400 sek för två 18/7 till3/8 helt ok
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Glädjen är hög med två resor bokade.
Myrtos på södra Kreta, två veckor i April och sedan en vecka i maj. I maj får vi se var vi hamnar på Kreta |
|
||||
|
||||
![]()
För er som bor i västsverige kan det vara intressant att www.ryanair.com/se
skall börja flyga från Rygge flygplats som ligger mellan Svinesund o Oslo till Kos biljetter t/r runt 1000kr. kan vara ett bra lågpris alternativ, Obs 10 kg packning. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Ferden går videre til Patmos,Lipsi,Kalymnos/Telendos ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Har bokat resa 29 maj.Skall fira min 50 årsdag förmodligen på NAXOS
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi har bokat till Aten den 29 maj,och vidare med inrikesflyg till Paros,åker därifrån direkt till Antiparos och beräknar att åka till Naxos den 2 eller 3 juni.Ni kommer att få det kanoners på Naxos har varit där i ca 10 år varje sommar.Ha det så bra.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
....och för mej bär det iväg från Stockholm den 17 april till Rhodos, och därifrån till Karpathos nån dag senare....
Enkelbiljett med Fritidsresor för 497 SEK. Ingen biljett hem fixat än, den hittar jag förhoppningsvis då jag vill hem.Kanske blir det tåg hemöver, med Interrail, vi får se hure blir..... Mikke |
|
||||
|
||||
![]()
Har ingen resa till Grekland i år.
![]() Vi får njuta av Umeå-sommaren och återkommer med all säkerhet sommaren 2012. Jag vet inte hur vi ska överleva... Bea |
|
||||
|
||||
![]()
Vi åker till Skopelos den 11 juni.
/Enigma |
|
|||
|
|||
![]()
Jag och maken ska till Agia Marina den 18 juni. Ska vara borta i en vecka, härligt.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Är på Kreta nu 4 veckor och nästa resa går i sept.till Evia en vecka och därefter vidare till Kreta för 5 veckor.
|
|
|||
|
|||
![]()
I år tar jag med mig min 13-åriga dotter och åker till Limenas/Thassos den 15 juni. Ser fram emot 14 dagar på denna för oss helt okända ön.
![]() Mia ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej
Ja nu var det bokat. Vi hittade billiga flyg till Aten med KLM 1400:- p.p. ToR. Ankommer 00.40 och inväntar dagens fösta flyg till Rhodos 800:- p.p. ToR. Anländer 06.20 på Rhodos och tar tidig katamaran till Tilos. Helt perfekt timing. Bara en resa i år dock Åse |
|
|||
|
|||
![]()
Åååå...har nu suttit och läst om alla era planerade resor!
Den här våren är och kommer att vara så fullspäckad att det är först nu jag inser hur mycket jag längtar till våra sedan länge välplanerade dagar till Naxos. ![]() ![]() Min man är lycklig för nu hinner han bli kompis med bagaren... Barnen är nöjda för att vi ska ha pool, hav och Naxos stad inom räckhåll. Mammas äventyrsresor i all ära men i bland kan det vara skönt att bara få vara. Jag som är lite mer av den rastlösa sorten får väl bunkra med bra böcker och långtidshyra en moppe! 1 juli då åker vi! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det var tråkigt att höra.
|
![]() |
|
|