![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Igår 10 gr varmt och vårkänslorna spirade
![]() ![]() Tänker på dig Birgitta 63! / Kerstin i Sala |
|
|||
|
|||
![]()
Beklagar sorgen, Birgitta
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Monica |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Tänker på Dig! Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Birgitta, jag beklagar sorgen!
Just idag fick jag denna länken av min far. Walk in heaven! Jag vill ge den till dig och alla andra här. Hos oss är det hopp om vår. http://www.youtube.com/watch?v=i2lnMF3mhgI Kram/Vilma |
|
||||
|
||||
![]()
Ni är så gulliga som tänker på mig.
Vilma .....så vacker den var , tack den värmde . Birgitta |
|
|||
|
|||
![]()
Jag får beklaga sorgen Birgitta och det är enormt tungt, förlorade själv nyligen min pappa och är glad att han hann uppleva några få vårdagar med sol här i Skåne innan han somnade in - ägnar mig åt frösådd o sticklingar för att skingra mina tankar...blir många blommor i växthuset o trädgården denna sommar
kraMar //Maggan |
|
||||
|
||||
![]()
Nu är våren här.
I fredags sågs och hördes årets första lärkor och idag drog streck av tranor över byn. Äntligen!!!!! //Chras |
|
||||
|
||||
![]()
...och här har det snöat hela dagen!
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
HA!
![]() ![]() ![]() ![]() Och igår fick jag liv i Hojen! Trots att den stått ute okörd under 4 månader startade den efter lite övertalning. På eget batteri!!! Jag blev imponerad... Så vi här nere har VÅR i luften... Var har ni däruppe er? Nergrävd i snön...? ![]() ![]() ![]() Fy Peter. Fyyy.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Nu är det vår. Kunde för första gången i år lägga upp bara vårbilder på min hemsida. Tyvärr ska det bli regn de närmaste dagarna men hoppas att det ges tillfälla att testa det nya kamerahuset som kom idag.
Trevlig helg alla på Kalimera. //Chras |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Idag duggregnar det lite här, ingen sol. Har trotsat vintern och köpt penséer till min uteplats...blå o vita såklart...och så violer! ![]() Yanna |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Ska bli jättegott med svenskt påskbord och svenskt påskgodis. I värsta fall har mamma eller syrrorna kläder jag kan låna om det blir för kallt. För jag är en riktig fryslort även i Grekland. ![]() Monica |
![]() |
|
|