|
||||
|
||||
Behöver ladda batterierna!
Någon som har ett tips, känner det är dags för ett break, göra ngt kul. Ett par dagar eller en vecka..Någon som har tips, det kan vara en resa utomlands eller inom Sverige.. till något SPA eller liknade. Något att göra med familjen med "ett gammalt barn". Alla tips mottages med en trött men varm hand!
|
|
||||
|
||||
Sv: Behöver ladda batterierna!
Jag kan varmt rekommendera SPAhotellet i Strömstad, var där med tjejgänget för mer än ett år sedan, och har fortfarande behållning av resan, så otroligt bra! Fint och fin miljö och maten var kanon.
// Helén |
|
||||
|
||||
Ioslina, några dagar i Rom! Det är verkligen min rekommendation!
Men kom ihåg att vara påläst, det är alfa omega! |
|
||||
|
||||
Citat:
Malin |
|
||||
|
||||
London är alldrig fel än vilken tid på året man kommer dit.
Det fins gott om biliga restresor till Kanarieöarna Krakow Warszava Antalya. |
|
||||
|
||||
Varför inte en weekend i Paris?
Det har även äldre barn glädje av eller som Leif föreslog London. Det finns massor av trevliga weekends tor-sön till överkomliga priser. Det är mysigt i Sverige också, men slår knappast en middag på Le Ciel De Paris i Tower Main Montparnasse på 58:e våningen. Uffe |
|
||||
|
||||
En tur till Berlin säger jag! Bra blandning av allt från kultur till shopping. Bra restaurangpriser tyckte jag också.
Eller varför inte Köpenhamn? Eller Prag? Säger Stina som sitter och kollar in Warszawa |
|
||||
|
||||
Som Thåström sjunger: "Köpenhamn är bra om man inte vill va med". Den stan återkommer jag alltid till.
Annars finns det ju mängder av fina ställen på Österlen, något litet pensionat runt Stenshuvud, med alla otroligt vackra platser och samhällen. Äta på Hamnkrogen i Simrishamn, eller Brösarps gästgiveri. Och vandra vid Haväng eller nationalparken vid Stenshuvud, DÄR laddar man batterierna. |
|
||||
|
||||
Varför inte Lettland och Riga? Dit tar man sig billigt och enkelt med Ryanair från Nyköping för 600:-/ tur och retur. Fantastiskt stad med vacka renoverade Jugend hus.
Ute vid kusten i Jurmala finns det fina SPA anläggningar till mycket billiga priser. Tobbe |
|
|