|
||||
|
||||
Sv: Jobba på Naxos - släpa med sig katterna?
Citat:
//Stina |
|
||||
|
||||
Tack alla för kloka råd och tips! Har annonserat efter kattvakt men inte ett enda napp =(
Finns det inte en enda kalimerian som är kattvän och vill tjäna extraslantar på att babysitta mina kissekatter..? Någon som inte ska resa bort och vill ha lite sällskap, men inte vill binda upp sig i 15 år på en misse utan bara ha ett par till låns..? Att ta med dem är uteslutet. Antingen hittar jag någon som kan ha kissarna hos sig, eller någon som kan bo här och ta hand om dem. Eller, det sista alternativet som bara inte FÅR hända, stanna hemma och ta hand om dem själv Janne: jag ska arbeta som servitris! Flashigt, va? |
|
||||
|
||||
Spelar ingen roll vad du ska jobba med så länge du får vara länge på flashiga Naxos.
|
|
|||
|
|||
Citat:
Kontakta honom och se om ni inte kan lösa det på något vettigt sätt. Vore jag i din situation hade jag inte tvekat en sekund! |
|
||||
|
||||
Nu har jag slängt iväg ett mail! Får se hur detta löser sig. Fortsättning följer...
|
|
|||
|
|||
[quote=ENIAC;154899]Hej Celbe och Catlady!
Det pensionatet jag kikade på (inte "live" utan bara på deras hemsida) heter Annies kattpensionat http://hem.passagen.se/kattpensionat/ Hej! Jag har inte tagit någon katt till Grekland, men jag har tagit hem två katter fårn Rhodos, och det är mycket papper och sprutor som ska fixas med, för mej tog det ca sju månader till att katterna va klara att komma med till sverige, sen får man köpa två sittplatser till dom, och det var per kg.. så från start till vi kom hem gick det på ca.20,000kr... men det var det värt. Men om du bara ska ner över sommaren så hinner du nog inte med att jobba om du ska springa med papper och gräja för katterna... Lycka till |
|
|