Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta > Chaniakusten

Svara
 
Ämnesverktyg Visningsalternativ
  #1  
Gammal 2008-05-25, 20:22
ALba ALba är inte uppkopplad
 
Reg.datum: maj 2007
Ort: Luleå
Inlägg: 76
Standard Tips på barnvänliga restauranger Chaniakusten

Jag vill gärna ha lite tips på restauranger som är lämpliga för oss som reser med barn på Chaniakusten, tex Kato Stalos, Agia Marina, Platanias.
Vi har med en 6-åring som är lugn och snäll så henne kan vi ha med var som helst, men sedan har vi också en sjövild pojke på snart 2 år. Det är väl mest honom jag är bekymrad över hur vi ska sysselsätta på kvällarna. Tack och lov äter han mycket och länge, men sedan vill han ju såklart ner och leka, sådana ställen efterlyses alltså där man kan vistas med en liten illbatting utan att bli utkastad
Svara med citat
  #2  
Gammal 2008-05-25, 21:38
LN LN är inte uppkopplad
 
Reg.datum: aug 2006
Ort: Asarum
Inlägg: 310
Standard Sv: Tips på barnvänliga restauranger Chaniakusten

har i annan tråd och annat sammanhang rekommenderat rest Nymfi i Ag Marina. Kan även denna gång rek denna restaurang, mycket barnvänligt. Finns en hel lekplats i anslutning till restaurangen. Har man inga barn med sig så går det alldeles utmärkt att sitta en trappa upp. Sen gör det ju inte saken sämre att dom serverar utmärkt mat.
Svara med citat
  #3  
Gammal 2008-05-25, 22:13
Millies avatar
Millie Millie är inte uppkopplad
 
Reg.datum: nov 2005
Ort: Sala
Inlägg: 532
Standard Sv: Tips på barnvänliga restauranger Chaniakusten

Hej hej!
Jag kan garantera dig att ni absolut inte blir utkastade för att ett litet barn göres sig hörd eller sedd. Grekerna fullkomligt älskar barn!
Jag vet för vi har åkt sedan våran son var knappt 2år och aldrig haft några problem fast han inte alltid har setat lugnt och tyst, barn är väldigt uppskattade i Grekland så oroa er inte!
/Kerstin/
Svara med citat
Svara


Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av



Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
KALIMERA & TA DET LUGNT