![]() |
|
|
||||
|
||||
|
med mitt nye VISA kort
![]() Bildet av meg er det samme gamle...., men på forsiden har jeg nå et g r e s k motiv ![]() Når man helst vil bruke a l l e pengene sine til reiser og opphold i Hellas, må det da passe godt med gresk bilde på Visakortet ![]() I min bank er det et nytt tilbud at man kan sende inn egne digitale bilder til bankkort. Har det vært mulig lenge i Sverige? Kari
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Vi har inte kort på oss själva heller, Visa kortet brukas tillsammans med legitimation eller PIN-kod Jag hade naturligtvis valt ett Greklandsmotiv om jag haft möjlighet, vad härligt det låter! // Helén |
|
|
||||
|
||||
|
Va, har ni legitimationen på själva kortet? Det har jag aldrig sett
|
|
|
||||
|
||||
|
Finns i de nordiska länderna o kanske flera andra med,det vet jag däremot inget om.
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Jag tror att det varit så rätt så länge i Norge, undrar varför inte vi har det? Det är ju perfekt, förutom att jag då inte lika lätt kan använda min mans kort ![]() // Helén |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
På Kredittkortene mine ( Mastercard og Diners) er det underskrift, men ikke bilde. Beklager at jeg var litt unøyaktig og skrev Visakort Kari
|
|
|
||||
|
||||
|
Jag försöker förgäves komma på en skojig nackdel med att ha kombinerat bankkort och legitimation för att göra en kul Norgevits - men jag kommer inte på nåt
![]() Tvärtom kommer jag bara på fördelar. Är det vi svenskar som förtjänar Norgehistorierna numera ?
|
|
|
||||
|
||||
|
[quote=inkfish;91575]Jag försöker förgäves komma på en skojig nackdel med att ha kombinerat bankkort och legitimation för att göra en kul Norgevits - men jag kommer inte på nåt
Tvärtom kommer jag bara på fördelar. [/quote![]() ![]() - vi er jo ikke b a r e dumme her oppe på berget Kari
|
|
|
||||
|
||||
|
Inte leg på kort men kort på kort man man få nu: http://www.swedbank.se/sst/inf/out/i...146851,00.html
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Sedär ja, någon med inflytande på Swedbank som brukar läsa inläggen på Kalimera För egen del är det bara att hoppas på att det även finns någon på Bohusbanken, del av Danske Bank som läser här. // Helén |
|
|
||||
|
||||
|
Men åh vad fint! Då kan man ju ha nån fin bläckfiskbild som man själv har tagit. Jag måste byta bank
|
|
|
||||
|
||||
|
Handelsbanken har den möjligheten också. Funderar på ett greklandsmotiv.
Eva |
|
|
||||
|
||||
|
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|