![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Som avslutning på vår resa i sommar tänkte vi eventuellt stanna några dagar Naxos stad (helst vid Ag Giorgios-stranden). Nu söker vi boende till bra pris, och helst med pool, där omkring. Vi är två vuxn och tre barn och vill gärna ha en lägenhet med ett par rum. Någon som har tips?
|
|
|||
|
|||
![]()
Søk på nettet på accomodation Naxos Greece, så får du opp flere sider med hotellforslag. Mange av sidene har inndeling i områder, slik at du lett kan finne hotell i det området du helst vil bo. Det er mange hyggelige alternativer på/nær St. George-stranden, men ikke alle har pool. Prisene er ikke spesielt rimelige i høysesongen, og dessuten har de fleste hotellene solgt ut flere av rommene til charterselskapene. Kan du klare deg uten pool, er det oftest litt rimeligere. Søk litt på nett og se hvilke hoteller som ser ok ut, og så prøver du med en mail. Hvis dere kommer til Naxos ikke for sent på kvelden, er det også fullt mulig at en tar runden langs stranden og leter etter hotell mens resten av familien venter på en av de mange hyggelige strandkafeene. Og hvem vet? Kanskje dere finner ut at pool er helt unødvendig når dere har hele St.George-bukten å bade i? De aller fleste barn elsker å bade der fordi det er langgrunt. Og når barna har det bra, har vi voksne det også
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det finns mängder med ställen som har pool. Fler och fler efterfrågar pool och nya tillkommer varje år. Minns inte när ni skulle åka, men åker ni under icke-högsäsong frågar ni bara uthyrarna i hamnen om de har pool.
|
|
|||
|
|||
![]()
Hei. Jeg ser at jeg kanskje har skrevet litt uklart i mitt svar om hoteller med pool. Det er riktig som Kalimera sier, at det finnes mange hoteller som har pool, men dere ønsket helst å bo ved St. George-stranden. Det er dette området vi liker å komme tilbake til år etter år, og der vet jeg at charterselskapene kjøper opp rom fra alle hotellene som ligger langs selve stranden. Det er et veldig populært område å bo i. Hotellene har selvsagt rom til leie utenom dette også, men antallet ledige rom til egen utleie - og ikke minst gjelder det de hotellene som har pool - er derfor noe begrenset. Velger dere et hotell som ligger litt borte fra selve stranden, er det veldig mye å velge mellom. Jeg ville absolutt ha sjekket på nettet først, bestemt dere for hvilket område dere ville bo i, og enten tatt kontakt direkte med hotellet, eller bestilt hotell like etter ankomst. Det er mange som står og tilbyr rom når dere kommer av båten, men vi har aldri benyttet oss av disse romsraggerne. Det finnes også et turistkontor på Naxos som er behjelpelig med å skaffe rom, og der kan man ofte oppnå gode rabatter. God tur i alle fall. Dere vil elske Naxos
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi har bokat Ikaros hotel med pool som du hittar under boende på Naxos. Vet inte hur det är men det ser fint ut på nätet
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag tar gärna också emot tips om boende med Pool i eller gångavstånd från Naxos stad. Behöver inte vara nära St Georges för vi åker hellre till andra stränder. Vi har tidigare bott på Panos och Argo och speciellt på Argo har man ju utsikt ner mot de lite "finare" hotellen som har pool och barnen tycker det är skönt med lite bad i poolen efter en dag på stranden.
Har hört med Ikaros och Spiros men det var fullt första veckan i Augusti när vi kommer dit. Rumstandard i övrigt är inte så noga för man är ju inte så mycket på rummet. Nu är i alla fall flygbiljetterna fixade (Sterling för 2200 /p ![]() ![]() //Hans |
|
|||
|
|||
![]()
Boende med pool nära S:t Georgestranden och nära stan, det blir utan tvekan Aegeon apartments. De finns med bland "Naxoshotells" på nätet Ev. kan man söka på Iliovassilema hotell. Det är samma ägare och samma adress o tel. M.v.h. Kerstin
|
|
|||
|
|||
![]()
Ok, tack för hjälpen. // Hans
|
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|