![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi fick mersmak, så nu är resan bokad till Platanes utanför Rethymnon i maj.
Samma tid, samma plats ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tack, tack. Ja, det har vi, så nu blir det att skaffa en ny räknare som räknar ner dagarna.
![]() /Annelie |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Majken |
|
|||
|
|||
![]()
Härligt!!
Jag som alltid varit mer Chania-fan har börjat gilla Rethymno mer och mer... ..kanske beroende på att där bor så många supertrevliga Kalimerasvenskar ![]() Fast stadens charm beror ju egentligen inte på dem....men visst är det trevligt när man känner några på orten man kommer till. Lissi - 47 dagar från Grekland ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, nu blir det till att surfa runt på Kalimera och inspireras av andras utflykter och planera vår egen rutt.
Planera, längta, längta, planera. Härligt! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
47 dagar kvar, Lissi! Det låter härlig!
![]() Rethymnon blev jag superförälskad i! Det är helt fantastiskt att strosa runt i gamla stan, göra lite besök på Akris Taverna och få i sig lite god mat i mellan varven i en härlig atmosfär. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
I Rethymno, missa inte heller Parastratima alldeles balom Rimondibrunnen eller Samaria alldeles i början på strandpromenaden. Mesostrati precis bakom kyrkan utanför stadsporten är också jättefint liksom taverna Minares inne i gamla stan, men dessa ställen känner Du säkert till, alla i klass med Akris ![]() ![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Vi har vår semester bokad...26 maj 3 v och 1 sept 2 v,,till Rethynno:-)
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack för tipsen, Lissy! Där har vi inte varit, så de skriver jag upp på min lista.
![]() Athanasia, vi flyger den 26:e maj, från Arlanda och vi ska vara där i två veckor. ![]() /Annelie |
|
|||
|
|||
![]()
Yepp
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |