|  | 
|  | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Hvor kan jeg finne rutetabeller? 

Noen som vet hvor jeg finner rutetabeller over fergetider og ruter ? Skal fra Santorini til Amorgos ca 23.mai. Må vi om Naxos eller går noen båter direkte?   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Hvor kan jeg finne rutetabeller? 

Hej, Nu vill jag inte bryta länkregler, men det finns en länk på kalimeras framsida som lyder:Båttidtabell under snabblänkar Denna länkar till en ypperlig tidtabell på gtp. /Grimm, som fortfarande inte begripit om gtp är en tillåten länk eller ej. | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Takk,har sett denne-men fikk ikke opp noe,kanskje jeg gjør feil-eller er det for tidlig?   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

När du fyllt i origin och destination och klickat på search så måste du oftast klicka på search en gång till. Innan du gör det, kolla så att rätt origin och destination är ifyllda.
		 | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Hvor kan jeg finne rutetabeller? Citat: 
 // Helén | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Hm,noen som kan forklare dette med origon etc fullstendig for meg. Trykker og trykker,men det blir bare tull!!
		 | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Jag söker från Santorini till Amorgos, inga datum, trycker på search två gånger - och får upp en text som börjar No results were found (vilket innebär att det än så länge inte finns nån båt på den rutten). Får du inte upp det? | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Jepp,nå går det bedre takk  har trykket på clear jeg  Takk,takk!! | 
|  | 
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
| 
 |  |