![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Kunde inte sagt det bättre.......
Abi
|
|
|
||||
|
||||
|
Vet inte varför jag kommer att tänka på en sandlåda och små barn som diskuterar om vem som sprätte sand på vem först.
![]() Hoppas att alla har koll på sin hink och spade! Masse |
|
|
||||
|
||||
|
Takk for rapporter og fine bilder, siden sist jeg takket
![]() Ideelt sett b ø r man holde seg til trådemnet, og ikke " spore av" ![]() Men siden vi bare er mennesker, lar oss rive med/glemmer oss, så blir det lett noen avsporinger - det er jo litt positivt det og...![]() Jeg, og veldig mange andre har nok opplevd "avsporinger" i trådene våre, Sunny Ønsker deg fortsatt fine dager på Hydra, Uansett vær
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
![]() Ja, det blir OFTA så i trådarna att det avviks från trådskaparens ämne.. är själv en av dem som lätt kan börja skriva om något helt annat.. . ![]() . ..I vilket fall som helst tog jag mig friheten att markera att nu räcker det... ![]() Sunny, direkt från åskoväder på Hydra..känner mig dock ändå trygg som inte ska iväg med någon båt i detta väder...nu blir det bara värre och värre.. hällregn och åska i 2 timmar.. hur ska det sluta..
Senast redigerad av Sunny12 den 2015-10-23 klockan 08:55. |
|
|
||||
|
||||
|
Äventyret tog nog hårt på dina krafter!
Har samma bild på denna lilla hotell från förra sommaren,tyckte också om Kamini! |
|
|
|||
|
|||
|
Du behöver inte be om ursäkt Lissi..
..att du berättade om svimningen är väl helt normalt.. du ville ju bara berätta om något otäckt som du varit med om.. precis som jag fast det var mer psykiskt... Men sen när det blir flera följdfrågor huruvida det beror på kemikalier i behandlingsvätskan de använder osv..då tycker jag att ni som är intresserade av att diskutera besök hos frissan kan starta en egen tråd om det!..
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Ja, en riktigt charmig by...där skulle jag vilja bo någongång!..
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Läkaren jag träffade frågade dock inte alls....Intressant! Lissi |
|
|
|||
|
|||
|
Fina bilder Kari..ja där är en av tavernorna i Kamini gått förbi där flera ggr... har dock inte ätit där än...
![]() Sunny, precis hemkommen från en vandring till Kamini i gränderna. |
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Nej, jag skulle aldrig sätta mig på en åsna i en lång uppförsbacke heller...det var mer som ett skämt i mitt tidigare inlägg... jag kämpar på och går själv...
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|
|