![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Nu råder ju förvisso på sina håll det omvända, d v s det finns gott om vaccin och sprutor men brist på medborgare som vill bli besprutade. Men vem vet. Det kan svänga snabbt. Masse, Inte nolla men besprutad |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Statistikern i sällskapet (AB+ ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nej nej Netwolf, säg inget till Tegnell än! Jag är en riktig nolla (dock positiv), men har idag feber och hosta och ska testas i morgon.
|
|
||||
|
||||
![]()
Fick bara veta vad för slags vaccin jag fick och när det är dags för nästa dos. Jisses så fort allt gick, som ett löpande band.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Karin |
|
||||
|
||||
![]()
Jag har blodgrupp B+, men det står aldrig något om den, när dom skriver i tidningarna :-)
Riitta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() För min del skulle en graviditet nog innebära sittning i Malous TV-soffa och rubriker på löpsedlarna. "Kajja mor vid 60 -Nu är det slut på resandet" ![]() ![]() När jag tar blodprov nästa gång ska jag ialla fall fråga för det är ju bra att veta. / Kajja ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tänk att det kanske kan vara bra att vara en negativ nolla!
![]() ![]() Jag minns inte heller vad jag är för blodgrupp, men jag vet att Covid inte är ett kul virus! //Faestis |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
10 månader sen man drabbades... Energin har minskat och man känner sig inte riktigt som förr...men annars är det bra😊 / Kajja ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kajja, sen sägs det att om man bär "foliehatt" får man inte heller covid! Den sprids ju tydligen av 5-G masterna.... Så har vi de som säger att covid inte finns utan det är lögn..... Och så var det microchippet i vaccinet för att kontrollera oss alla.... LOL LOL så mycket galenskap det finns där ute bland människorna !
![]() Catlady, som verkligen undrar hur en del folk tänker(eller inte tänker ![]() PS: hoppas du får tillbaka smaken på riktigt snart! |
|
||||
|
||||
![]()
Catlady, ja än är inte sista stollen född!
Hade önskat att de hade sett när ambulansen hämtade min man här hemma i juli!! Hoppas dessa dårar har smittat varandra under deras idiotiska demonstration! / Kajja ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hm.... nej Smakförändringarna är inte kul!! Nu påbörjar jag min femte vecka med Covid och mår mycket bättre, men ändå kommer de mystiska smakerna fram i bland. ALLT smakar otäckt beskt, som det vita i en citron eller plåt.... Jag hoppas slippa de smakerna snart. Nu jobbar jag på att hitta igen ork o energi som bara helt plötsligt är helt borta. Otäckt!!
Jag vill uppmana alla som ev. tvekar ang vaccinet - gör det!! Ta vaccinet, det är allas vårt ansvar!! //Faestis |
|
||||
|
||||
![]()
Det verkar rulla på ganska bra nu. Faktiskt!
|
|
||||
|
||||
![]()
Är visst lite sen i denna Gallupundersökning..... Jag har 0 nånting. Hade en enkel variant av Corona i somras. Idag fick jag min första vaccindos. Västra Götaland är på 55± nu. De verkar jobba på bra här nu tycker jag !
Har fortfarande bokningen kvar den 6 juni. Fyra veckor på Naxos, eventuellt Donoussa också. Får se hur det utvecklar sig. Lena |
|
||||
|
||||
![]()
Idag har jag fått min första vaccination. Så glad och tacksam
Barnbarnets undran: ”Varför har du fått spruta” Jo, så att jag kan kramas igen ”Yes ![]() ![]() RAN ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Det blir svårt... ![]() ![]() ![]() /kimmen |
|
||||
|
||||
![]()
Fick också min första dos idag och det var med en känsla av upprymdhet som man gick därifrån, och 4 juni bär det iväg till Kreta för 2 sköna veckor i Chora Sfakion.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]()