![]() |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Folkene der er veldig hyggelige og jeg vil at de skal lykkes..., men vi var uheldig med maten og og vet om andre som også har vært det. Det er egentlig en ond sirkel tror jeg...., De er helt sikkert flinke med mat, men det er få gjester (kanskje gjelder det bare i slutten av september og i oktober ? men er det samme hvert år ) der og de får grillmat-rester som de varmer opp igjen dagen etter... oppvarmet grillet lam er ikke godt. Det jeg mente er at siden de bare skal ha 2 middager der så hadde jeg ikke valgt å spise der. da det er flere andre plasser som har veldig god mat hver gang Åååå, nå etterpå koblet jeg Tom og Paros..... reiser dere fortsatt rundt omkring ? Håper alt er bra og hils Tom så mye ! Senast redigerad av Ia den 2019-10-22 klockan 11:38. |
|
|
||||
|
||||
|
Vi bodde i Chora Sfakion vid samma tillfälle, och där var det också mycket stängt och såg ganska öde ut.
|
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
Vi skal bo på To Kyma i Loutro, tror det var du og Ewa som tipset om det for en tid siden... I mange år har vi ønsket å reise denne strekningen, komme med ferje til Paleochora, så vi gleder oss til det👍 Et minimarked, en god taverna og en kafe holder for oss de to dagene vi er i Loutro. I Ag.Roumeli blir vi og bare to dager, regner med det finnes tilsvarende åpent der og. Så håper vi været er fint, så ferja går når vi skal videre til Paleochora🤞 |
|
|
||||
|
||||
|
Citat:
|
![]() |
| Ämnesverktyg | |
| Visningsalternativ | |
|