![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
1) Det finns loner som bestar nastan enbart av bidrag. Dvs utan bidrag sa blir det ingenting over. Darfor i slutandan sa spelar det enligt mig kanske inte sa stor roll vad de kallas for (daligt system men men..). 2) Med sa liten lon som de flesta grekerna far (grundlonen ligger pa runt 700 Euro) sa skulle de inte klara sig utan sin 13:e manadslon. Sa det ar dumt tycker jag att hanga upp sig pa hur manga ganger om aret nan far betalt, det viktiga ar val hur mycket man far betalt sammanlagt? 3) ALLA GREKER JOBBAR INTE I OFFENTLIG SEKTOR! I privata sektorn ar sakerna helt annorlunda, forhallandena ar mycket daliga, dar har man inga formaner och jobbar valdigt mycket. Men tyvarr far de ocksa ta skit av alla nu, aven fast de jobbar hart. Men ar det nan journalist som bemodar sig med att skriva detta? |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Visst, fortfarande förbannad, fortfarande glad över motbilder som dyker upp då och då. Jag ber att få tacka! |
|
|||
|
|||
![]()
Da jeg jobbet i Tyskland på 80-tallet så fikk vi også 13 månedslønner, men det blir ikke noen forskjell til slutt når det er årslønnen som deles på 13 og ikke på 12!
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag hade säkert kunna förklara mig 20 i 2 i natt efter det där kruset med vin som gick åt på Sotos igår med mina vänner, men idag sitter jag lika frågande som du!
![]() ![]() Yanna |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Främst Masse och Kimmen för en seriös diskussion om euron, om man tycker den är för avancerad kanske man ska nöja sig med att skriva i andra trådar. |
|
||||
|
||||
![]()
Erkänner....och håller med!
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag tycker du är förlåten Yanna, du bidrar ju med en hel del euro på plats och du delger oss andra med många fina inlägg om ditt liv där nere. Som f.ö. verkar vara trevligt långt in på nätterna
![]() //maji ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Yanna - som inte är 100% felfri - men till 99% iaf! ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
JA jag instämmer och småler.....och blir väldigt nyfiken på det goda vinet
![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
The title of the article is " Μας έβαλε τα γυαλιά η Σουηδέζα (άρθρο που πρέπει να μελετήσετε) Μια ψύχραιμη και αντικειμενική προσέγγιση στην Ελλάδα του σήμερα" http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/89765 |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|