![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Nu har jag och min man precis bokat en resa till Kolimbari, vi åker från Norrköping den 30 Juli och kommer vara borta i två veckor.
//Ingela |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Agios Nikolaos, en vecka från 9 aug. Alldeles lagom innan jobbet börjar igen.
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag kommer att hyra bil i en tre-fyra dagar och ta mej upp på Dikti (heter väl berget?) Katharo heter något område...Så är det någon som vill hänga på någon av dagarna ons-lör (12-15/8) så har jag plats. Stannar mycket och fotograferar.
Alternativt också från Ierapetra till Males. Inte via ngn "dirt road" , Så modig är jag inte. Senast redigerad av Kalimera den 2009-07-27 klockan 13:26. Anledning: Otillåten länk (se regler under FAQ) |
|
||||
|
||||
![]()
Åker med min kusin till Agia Marina den 20/8.
Vi har hyrt varsin mc som vi kommer att glida runt med... |
|
|||
|
|||
![]()
Men då får ni komma över till Kato Daratsos ;P
|
|
||||
|
||||
![]()
Tja, vi kommer nog att åka lite överallt så det är nog inte omöjligt att vi kan ta oss dit heller...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi kopplar av i Nea Chora. Lagom avstånd till saluhall och topp ställen för mat och dryck samt fiskerestaurangerna i Nea. Marknaderna ligger också nära! Den 20 augusti bär det av i två (korta) veckor.
![]() Amstedammer ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Sammen med min niese og hennes kjæreste, reiser jeg og min mann til
Agia Apostoli 30.7. Dagen etter kommer datteren vår og hennes kjæreste. Ungdommen reiser hjem etter en uke, mens vi blir en uke til. Gleder oss veldig ![]() ![]() ![]() Hilsen AnitaC |
|
|||
|
|||
![]()
Jag åker på tisdag (28 juli) till Chaniakusten och stannar i tre veckor till tisdag 18 augusti. Enligt resebyrån hamnar jag i Kato Stalos/Kalamaki. Men enligt en karta jag tittat på verkar det snarare vara Kato Galatas. Sak samma. Ser fram emot lite sol och värme. Resan var planerad sen länge, verkar vara en helt ok lägenhet. Sen att mitt resesällskap inte följer med beror på att vi inte är tillsammans längre. Men jag tänker då inte missa Kreta bara för det
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag planerar att åka 1 eller 2 Augusti till Kalives, har inte bokat ännu men hoppas att priset på flygstolar går ner närmsta veckan. Frågan är hur länge man vågar vänta...... Men ner ska jag iaf till vilket pris som helst och stannar 1 vecka
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Önskar Dig en trevlig resa Schlager!!(och naturligtvis Alla andra som åker ner)
Senast redigerad av Athanasia den 2009-07-25 klockan 18:10. Anledning: tillägg |
|
|||
|
|||
![]()
Jag och min fru var där 11-25 juli, och bodde på nybyggda Summer Time (Apollo) i Platanias. Vi har varit i Platanias 4 ggr de senaste 5 åren och detta var utan konkurrens det bästa hotellet (lägenhetshotell)!!
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Har precis kommit hem från min tredje Kretaresa 2009! I maj åkte jag själv till Nea Chora, Chania. I juli tog jag med mig familjen till Makrigialos och i lördags natt kom jag och min man hem från en weekend i Agia Marina, Chania. Gissa om jag älskar Kreta!?
![]() ![]() ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|