![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Yeasou:
![]() ![]() (Förminska den gärna, du knäcker modemanvändarna ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Självklart är inte bilden manipulerad! Jag tog bilden på en promenad i norra delen av Kamari på Santorini, för ett par år sedan. Bilen stod parkerad i mitten på vägkorsningen och var låst! Vi höll på att skratta ihjäl oss när vi fick och såg detta fototillfälle!
![]() Ett par timmar senare var bilarna borta! MVH P-LisaYeasou ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Skulle gärna ha gjort det men min dator accepterar plötsligt inte min Photobucket uppkoppling! Skickade bilden från min sambos dator med allt det krånglnade son det var. Ska försöka skicka bilden en gång till strax i mindre format!
MVH KrångelYeasou ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Nej, jag var för snabb med kommentaren där om manipulation
![]() ![]() Den är ju bara för härlig denna bild. Jag har antingen åkt lokalbuss eller gått längs den där vägen (lite stolt över rätt gissning) och det måste ju till en riktigt präktig och envis lokalpatriot eller något till att ha gjort på det där viset. I alla fall menat den bil som inte står på trottoaren ! Hasse ![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag har aldrig satt min fot i Kamari men gissade på det ändå. Baserat på vem som lagt in bilden.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Sett ett antal bilder därifrån antar jag ? HUR kan det komma sig tro ![]() ![]() ![]() Enligt många är Kamari inte det charmigaste Grekland kan erbjuda men enligt MIG helt ok ort. Hasse ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Parkeringsbilden är helt underbar ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Citat! Nejdå, men Yeasou har ju kastat ankar där och vägrar åka nån annanstans än just Kamari, så vitt jag förstått
![]() Nja, jag håller inte med om att jag kastat ankar i Kamari. Jag har besökt och bott på följande platser i Grekland! Santorini, Kreta, Mykonos, Poros, Ermioni, Loutraki, Aten, Salamina, Anafi, Thirasia, Ios, Naxos och kanske det finns nån mer plats som jag just nu inte kommer ihåg ![]() Ganska mycket Kyklader men vadå ![]() MVH KykchokladYeasou ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det var mest på skoj, i min bok är du för övrigt förknippad med Kamari efter din ohöljda propaganda därifrån
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jo Inkfish, så är det nog. Har man hittat ett ställe som ger en exakt vad man önskar så blir man nog lite hemmablind! I höstas när jag skulle betala för mig på hotellet, så fick jag svaret att, "Nej denna gång ska du inte betala för semestern" Familjen bjöd på allt
![]() Det är ju inte konstigt tror jag då, att man älskar stället och folket där. Tyvärr så är det ju en jäkla massa tingeltangel som man måste blunda för på Santorini, men så är det nog på många andra ställen med. Hittar man alla de smultronställen som jag har på min Ö så tror jag att man kan vara nöjd! MVH ArtemisYeasou ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
I Grekland får man stå parkerad hur länge som helst, tycks det!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Netwolf! Är det det som menas med "stamgäst" eller?
![]() Moster ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Netwolf - den var ju också underbar
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() Galna greker! Vi älskar ditt avancerat samhälle och ni älskar våra dumheter! ![]() dimitris |
![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|